شناسه خبر : 109818
دوشنبه 27 فروردين 1403 , 12:38
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برگزاری مراسم هفتمین روز شهادت «محسن حسین‌نیا»

فاش نیوز - هفتمین روز شهادت شهید مدافع امنیت محسن حسین‌نیا با حضور خانواده‌های معزز شهدا و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در گلزار شهدای روشندان بهنمیر مازندران برگزار شد.

 دفاع‌پرس، هفتمین روز شهادت شهید مدافع امنیت «محسن حسین‌نیا» با حضور خانواده‌های معزز شهدا، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران، ایثارگران، مسئولین و مردم ولایی در گلزار شهدای روستای روشندان بهنمیر شهرستان بابلسر برگزار شد.

سعید کهن‌سال مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران، در حاشیه این مراسم طی گفت‌وگویی، اظهار داشت: اگر امروز در جامعه از امنیت، آرامش و آسایش برخوردار هستیم به واسطه خون پاک شهیدان است، شهدای عزیزی که از تمام هستی خود گذشتند و سینه‌های خود را در مقابل دشمنان دین و نظام سپر کردند و در اوج کمال و فضائل به شهادت رسیدند.

هفتمین روز شهادت «محسن حسین‌نیا» برگزار شد+ عکس

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران با بیان اینکه شهدای والامقام؛ انقلاب اسلامی، نظام، ارزش‌ها و هویت ملی ما را در مقابل رفتار‌های خصمانه دشمنان بیمه کردند، افزود: روحیه ایثارگری و شهادت‌طلبی در دل‌های پاک مردم ما نهادینه شده است و همچنان به عنوان یک فرهنگ غنی و متعالی در جامعه ما ساری و جاری است.

کهن‌سال تصریح کرد: حضور بی‌نظیر مردم در مراسم استقبال، تشییع، سوم و هفتم شهید مدافع امنیت حسین‌نیا، بیانگر این است که راه شهدا ادامه دارد و مردم ما خود را مدیون خون شهیدان می‌دانند، امروز نام شهدا و تمثال مبارک شهدا در شهر‌ها و روستا‌های ما می‌درخشد. 

ستوان یکم محسن حسین‌نیا مورخ ۱۶ فروردین سال ۱۴۰۳ در حمله تروریستی گروه جیش الظلم در چابهار به درجه رفیع شهادت نائل شد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi