شناسه خبر : 109824
دوشنبه 27 فروردين 1403 , 15:24
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ناگفته‌هایی از عملیات موشکباران اسرائیل

فاش نیوز - در عملیات "وعده صادق" بنا به دستور، چندین مورد در دستور کار طراحان ثانوی عملیات قرار گرفت که برخی از آنها به شرح ذیل است:

- مبدأ شلیک گسترده؛ به نحوی که موشک ها از آسمان اغلب استان های نیمه غرب کشور عبور کرد.

- موشک ها بر فراز مزار شهید زاهدی عبور کند.

- موج نخست پهپاد ها حتما بر فراز بین الحرمین و کربلا عبور کند.

- موشک ها آسمان اسرائیل را طی مسیر کنند، به نحوی که اغلب موشک ها از شمال سرزمین‌های اشغالی وارد شده و به سمت جنوب عبور کنند. این امر که اغلب ساکنان شهر های اشغالی موشک های ایرانی را بر فراز آسمان اسرائیل رؤیت کردند رعب و وحشت بسیار شدیدی را در سرزمین‌های اشغالی گسترانید. لذا هدف برخی از موشک ها صرفا آسمان سرزمین‌های اشغالی بودند نه موقعیت های نظامی بر روی زمین، چراکه در این صورت امکان تغییر مسیر و فریب سامانه های پدافندی رژیم وجود دارد.

- هر طریقی پایگاه اطلاعاتی تروریستی(مشترک موساد و ارتش رژیم) در ارتفاعات جولان اشغالی با خاک یکسان شود.چراکه کور کردن چشم و گوش شیطان، مهمتر از قطع بازوی آن است. این امر به گونه ایی رخ داد که سامانه های پدافندی حتی فرصت هشدار و فعال شدن هم نداشتند!

- ضعف و ناکارآمدی سامانه های پدافندی رژیم صهیونیستی برای ساکنان شهرهای اشغالی به نمایش در آید که این موضوع نیز به طرق مختلف به وقوع پیوست.

- در لحظه لحظه عملیات بی‌نظیر و پیچیده "وعده صادق" نکاتی خاص و ظریف در تکنیک، تاکتیک و استراتژی آن نهفته است که بسیاری قابلیت مطرح‌سازی ندارند که همین موارد متعدد این عملیات را شگفت انگیز و بدیع کرده است.

|| برگرفته از فضای مجازی

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi