شناسه خبر : 109825
چهارشنبه 29 فروردين 1403 , 11:50
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تفکر انقلابی و روحیه جهادی اساس تفکر بچه های انقلاب است

فاش نیوز -  انقلابی بودن یک جهان‌بینی محسوب می‌شود و ارزش های انقلاب اسلامی خود به تنهائی یک سلاح علیه ظلم و بی‌عدالتی در جهان امروز است.

تفکر انقلابی می تواند بصیرت و شهامت یک انسان را بالا ببرد و ایمان انسان را تقویت کند و روحیه حق طلبی و عدالت خواهی و ظلم ستیزی انسان ها را شکوفا کند. انقلاب اسلامی یک جهان‌بینی محسوب می‌شود و ارزش های انقلابی خود به تنهائی یک سلاح علیه ظلم و بی عدالتی است.

بر این اساس انقلابی بودن یعنی مردم را در جهت آرمان‌های والای انسانی الهی امام خمینی (رضوان اله تعالی) به حرکت در آوردن است. بر این اساس برای پیروزی بر استکبار و صهیونیست های آمریکایی باید آمادگی خود را حفظ کنیم؛ چرا که دشمنان هنور بعد از 45سال همچنان به توطئه های خود ادامه می دهند.

اما مهم‌ترین سلاح جهاد و شهادت است و تفکر انقلاب اسلامی ایران می تواند بصیرت و شهامت یک انسان را بالا ببرد و ایمان انسان را تقویت کند. روحیه حق طلبی و عدالت خواهی و ظلم ستیزی انسان ها را شکوفا کند. حتی انقلابی بودن یک جهان‌بینی هم محسوب می‌شود چون داشتن ارزش های انقلاب اسلامی خود به تنهائی یک سلاح علیه ظلم و بی عدالتی است.

اگر انسان به این نتیجه برسد که چه قدرت و نیرویی در انقلابی بودن نهفته است و تلاش کند که این نیرو را در مسیر خدمت به مردم به کار گیرد قطعا پیشرفت های زیادی به دست می آورد. انقلابی بودن دانشی است که می تواند قوه تعقل هر فردی را افزایش دهد.

 تفکر انقلابی است که می تواند به یک انسان کمک کند هر مشکلی که ذهن او را به خودش مشغول کرده را کاملا حل کند، انقلابی بودن یک جزء مهم از بزرگواری یک انسان است که سازش کاران فاسد غرب زده از داشتنش محروم اند.

تنها خواسته فرزندان انقلابی این است که تا خدا وسیله ای برای شان قرار دهد تا در وقت سختی بتوانند دین خدا را یاری دهند. این انقلابی ها هستند که مرد ایمان و عمل هستند و در این زمانه ما تنها تفکر انقلابی و روحیه جهادی است که می تواند ادامه راه پر اقتدار جمهوری اسلامی و یگانه راه نجات اقتصاد ایران باشد.

با یک نگاه سطحی به زندگینامه بچه های واقعی انقلاب و با رسیدگی جزئی به شغل و سوابق فکری و شغلی و عقیدتی آنان در گذشته و حال می توان فهمید جز چه طبقه ای از مردم هستند اینکه انگیزه واقعی آنها چیست و چه اهدافی را دنبال می کنند.

اکثریت قریب به اتفاق بچه های انقلابی در بین اصیل ترین طبقات متوسط و پائین اجتماعی زندگی کرده اند و کوچکترین اثری که نشان دهنده سوء اخلاق باشد ندارند و نداشته اند.

آنها جزء مردم بی آزارترین آنها بوده اند و چون پرورش شان از اول زندگی در محیطی دینی و اخلاقی بوده است لذا هیچ انگیزه و محرکی چون دین و دفاع از وطن و خدمت به مردم برای رضای خداوند نمی تواند این افراد را به طرف انقلاب اسلامی تا مرز شهادت در هزاران کیلومتر دورتر از مرزهای ایران بکشاند.

تنها علاقه به دین و هدف های والا است که می تواند کسی را از آشیان گرم خود بیرون کشیده و فدای انقلاب کند و با دلی آرام تا مرز شهادت پیش ببرد. این نوع فکر با خشونت و بی آرمانی و بیهوده زیستن فاصله ای بسیار دارد.

بچه های انقلابی اول به غرور خود غلبه می کنند چون می دانند بزرگترین دشمن هر کسی نفس اوست. آنها از طریق مبارزه با نفس شان می توانند ایمان خود را تقویت کنند، چون پایه و اسلاس تفکر بچه های واقعی انقلاب رسیدن به رضای خدا و به دست آوردن دعای خیر بندگان خداست.

هر چه که توی فکر یک آدم باشد توی عمل و سخنان او نشان داده می‌شود براین اساس انقلابی بودن یعنی مسئولیتِ انقلابی داشتن و ایران ما امروز مسئولانی انقلابی می خواهد.

انقلابی بودن محافظت از خود و یاران خودی هم است، الان هم که رئیسی برجام را آتش نمی زند و التیماتوم نمی دهد باز این انقلابیون هستند که ناراحت می شوند چرا که حرف ولی خود را زمین زدند. آنها گوش به فرمان ولی خود، رهبر و فرمانروای خود هستند، برای آنها دست پر و خالی فرق نمی‌کند، آنها به اطاعت دلخوش اند، همین که پای شان به فرمان رهبری باشد برایشان کافیست.

بچه های واقعی انقلاب به واقععیت های کاذبی که در اطراف آنها وجود دارد توجهی نمی کنند و در اهداف و آرمانهای آنها تاثیری ندارد. همچنین حرص، پول پرستی، ثروت، شهوت پرستی، طمع داشتن، و افکار ضد دین لیبرال ها و سکولارها و بیهوده زیستن، و ستایش شدن هیچ سنخیتی با ارزش های آنها ندارد.

تفکر انقلابی می تواند بصیرت و شهامت یک انسان را بالا ببرد و ایمان انسان را تقویت کند و روحیه حق طلبی و عدالت خواهی و ظلم ستیزی انسان ها را شکوفا کند. انقلاب اسلامی حتی یک جهان‌بینی هم محسوب می‌شود، داشتن ارزش های انقلابی خود به‌تنهائی یک سلاح علیه ظلم و بی عدالتی ست.

انقلابی بودن یعنی مردم را در جهت آرمان‌های والای انسانی الهی امام خمینی (رضوان اله تعالی) به حرکت در آوردن، و ما باید برای پیروزی بر سلطه‌گران انگلیسی آمریکائی اول باید جهالت را گردن بزنیم، چرا که آنها بعد از چهل و پنج سال دشمنی کینه توزانه با ایران انقلابی، تمام امیدشان به جهل ما مردم ایران دوخته شده است.

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi