شناسه خبر : 109840
چهارشنبه 29 فروردين 1403 , 09:40
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تجلیل استاندار یزد از خانواده شهدای ارتش

فاش نیوز - در آستانه 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، استاندار یزد با تعدادی از خانواده شهدای ارتش دیدار و گفتگو کرد.
 
تجلیل استاندار یزد از خانواده شهدای ارتش

«ایثار» استاندار یزد در آستانه 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، با حضور در منزل تعدادی از خانواده شهدای ارتش با آنان دیدار و گفتگو کرد.
مهران فاطمی در این دیدارها که حجت الاسلام عباس زارع مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران وی را همراهی می کرد، با خانواده شهیدان والامقام «محمد جلیلی بهابادی»، «محمدرضا فتحی» و «امیرحسین زینی» دیدار و از صبر و استقامت آنان تجلیل کرد.
شهید «محمد جلیلی بهابادی» متولد اول خرداد 1331 است که در سن 28 سالگی با سمت مسئول توپخانه و دیده بانی در سنندج هنگام درگیری با گروهک های ضد انقلاب به فیض شهادت نائل شد.
و شهید «محمدرضا فتحی» متولد 3 آبان 1335 که در سن 44 سالگی، 21 فروردین 1379 در جریان عملیات مبارزه با سوداگران مرگ به شهادت رسید.
شهید «امیرحسین زینی» هم متولد 25 بهمن 1342 است که 22 مهر 1361 با سمت تک تیرانداز در سردشت هنگام درگیری با گروهک های ضدانقلاب براثر اصابت گلوله به سر به شهادت نائل آمد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi