شناسه خبر : 109848
چهارشنبه 29 فروردين 1403 , 10:57
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تهدیدی که به فرصت تبدیل شد

جزئیات جدید از پاسخ ترکیبی و افتخارآفرین موشکی ایران به رژیم موقت صهیونیستی

بعد از اتمام عملیات این دفعه، دیپلماسی نظامی انجام شد؛ یعنی ساعت ۳ بامداد روز یکشنبه ۲۶ فروردین وقتی که عملیات وعده صادق تقریباً به پایان رسیده بود، سفیر سوییس به عنوان حافظ منافع آمریکا برای اولین بار به جای وزارت خارجه، به سپاه احضار شد و...

فاش نیوز - سردار ابطحی از مسئولین میز فلسطین در سپاه قدس و مشاور وزیر کشور و رییس مجلس در امور فلسطین جزییات شنیدنی از حمله موشکی ایران به رژیم صهیونسیتی را فاش کرد.

آخرین تماس را مقامات مصری ۳ ساعت پیش از عملیات داشتند؛ التماس می‌کردند که این کار انجام نشود.

پنج قدرت موشکی جهان شامل آمریکا، فرانسه، انگلیس، آلمان و رژیم صهیونیستی با تمام استعداد و آخرین فناوری‌های خود به میدان آمدند.

پنتاگون فرماندهی کامل را پذیرفت و سنتکام وارد منطقه شد و ۸ منطقه دفاع ضدموشکی را طراحی کردند؛ زاگرس، قفقاز، ترکیه، خلیج فارس، دریای سرخ و مدیترانه از جمله این مناطق بودند.

۶ ناو ضد موشک در دریای سرخ، سیستم موشکی عربستان و امارات ۶ لایه آتش‌باری در این مدت کوتاه عملیاتی شد.

طرف مقابل ما ۱۵ هواپیمای ضد سیگنالی به پرواز درآوردند و علاوه بر این آواکس‌های عربستان و آواکس‌های خودشان و همچنین پهپادهایی را به پرواز درآوردند تا مانع دستیابی ایران به اهداف خود شوند.

در عملیات وعده صادق ۱۰ کشور در میدان نبرد مقابل ایران بودند.

ما تا کنون در هیچ نبردی با رادارهای آن‌ها و همچنین سیستم‌های گنبد آهنی و فلاخن مواجه نشده بودیم و این‌ها موجب شده بود که مادر طرح و عملیات مقداری دچار مشکل باشیم.

آنها در ۶ ماهه نبرد طوفان الاقصی در درگیری با یمنی‌ها، لبنانی‌ها و عراقی‌ها نسبت به سیستم پهپادی و موشکی آشنایی پیدا کرده بودند.

آمریکایی‌ها داخل رژیم صهیونیستی را بر عهده رژیم صهیونیستی گذاشتند و سایر مناطق را خودشان قبول کردند.

تمام تصورات این بود که این جنگ حداقل یک ماه تا ۳ ماه طول می‌کشد اما تقریباً یک روز بیشتر طول نکشید.

موشک‌های بالستیک و کروز و همچنین پهپاد از جمله ابزارهای ما در این عملیات بودند که بالستیک ظرف ۱۵ دقیقه، کروز ظرف ۳ ساعت و پهپاد طی ۷ ساعت به دشمن رسیدند

پهپادهایی که در عملیات شرکت کردند سرعتی در حدود ۱۶۰ الی ۱۷۰ کیلومتر در ساعت داشتند به همین دلیل نیز ساعت ۱۹:۳۰ تا ۲۰ اولین دسته پهپادی راهی شد تا سیستم‌های پدافندی دشمن را درگیر کند

تمام موشک‌های هایپر سونیک ما به هدف اصابت کردساعت ۳ بامداد روز یکشنبه ۲۶ فروردین وقتی که عملیات وعده صادق تقریباً به پایان رسیده بود سفیر سوییس را به عنوان حافظ منافع آمریکا برای اولین بار بجای وزارت خارجه، به سپاه احضار شد و به او هشدارهای لازم را دادند که اگر آمریکایی‌ها کوچکترین اقدامی انجام دهند، تمام منطقه را روی سرشان خراب می‌کنیم.

 پهپادهای ایرانی از ۸ منطقه دفاعی، ۵ منطقه را درگیر کردند که ۸۰ درصد درگیری‌ها در غرب اردن بود و پهپادهایی که وارد عملیات شدند ۱۰۰ درصد به اهداف خود دست یافتند چراکه هیچ کدام برای انهدام نرفته بود و صرفا برای درگیر کردن گنبد آهنین و فلاخن داود به پرواز درآمدند.

بعد از پهپادها موشک‌های ما شلیک شد و تمام ۱۲ موشک هایپرسونیک ما به فضل الهی به هدف اصابت کرد و حتی یک هایپرسونیک هم دچار مشکل نشد؛ وقتی هایپرسونیک در حال فرود به ۱۳ ماخ می‌رسد درحالی که سرعت موشک‌های فلاخن داود در بهترین حالت ۱.۷ ماخ است و به همین دلیل نیز تمام موشک‌های هایپرسونیک ما به هدف اصابت کرد.

موشک‌های بارشی و خوشه‌ای ما که در آسمان منفجر و به صدها موشک تبدیل می‌شوند از نوعی است که دشمنان زیاد با آن کار نکرده بودند و هر موشک ضد موشک آمریکایی‌ها به دنبال تکه‌ای از این خوشه‌ها می‌رفت و بعد از پهپادها این نوع موشک ها سپر دوم برای درگیر کردن سامانه‌های پدافندی بودند؛ بنابراین می‌توان گفت که موشک‌های بارشی ما ۱۰۰ درصد موفق بودند.

 سایر موشک‌ها نیز بین ۸۵ تا ۹۰ درصد به هدف برخورد کرده است و این اطمینان نیز به دلیل رصد تصاویر ماهواره‌ای، رصد دوربین‌هایی که روی موشک‌ها قرار داشتند و به صورت برخط تصاویر را ارسال می‌کردند و همچنین منابع محلی است.

دشمن امکانات زیادی را به کار برد و هیچ دستاوردی کسب نکرد ولی در مقابل شکستن سپر موشکی رژیم صهیونسیتی از دستاوردهای ما در این عملیات بود.

 بعد از وعده صادق هم در سطح تاکتیکی و تکنیکی و هم در سطح عملیاتی و نظامی این سپر موشکی امروز برای کل جهان فاقد ارزش شد، همچنین در حوزه تکنیکی مطمئن شدیم که سیستم‌های ما به چه صورت کار می‌کنند و در واقع این تازه اولین مانور ما با فشنگ جنگی بوده است.

 ما ثابت کردیم که جمهوری اسلامی ایران به تنهایی می‌تواند با تمام دنیا درگیر شود؛ فرماندهان ما در ۷ ساعت در یک اتاق عملیات نشستند و با همه اتاق‌های فکر منطقه‌ای، فرامنطقه‌ای و جهانی درگیر شدند.

 در دکترین نظامی اسرائیل جواب بین ۲ تا ۱۳ ساعت است و این‌که تا به امروز هیچ غلطی نکردند دلیلش موفقیت ۱۰۰ درصد۶ عملیات وعده صادق است.

 الان در حال ورود به سومین روز بعد از عملیات هستیم و به طور قاطع آسیب‌پذیری اسرائیل روشن شد و اطمینان دارم که اسرائیل از امروز به طور مستقل وارد هیچ درگیری نمی‌شود و از طرف دیگر اروپا و آمریکا فهمیدند که بار و هزینه اسرائیل از سطح امکان آنها بالاتر رفته است.

در عملیات وعده صادق قرار بود که فقط اسرائیل تنبیه شود اما با توجه به این‌که کشورهای بسیاری درگیر این عملیات شدند، تنبیهی دسته جمعی رخ داد. در شورای امنیت نیز دیدیم که کاری نتوانستند انجام دهند و الان جمهوری اسلامی ایران در تراز یک قدرت جهانی مطرح شده است و از امروز جهان طوری دیگر به جمهوری اسلامی ایران نگاه می‌کند.

 آخرین تماس را مقامات مصری ۳ ساعت پیش از عملیات داشتند و التماس می‌کردند که این کار انجام نشود و تمام تلاش‌شان این بود که ما را قانع کنند تا یا جواب را به آینده موکول کنیم یا چنانچه قصد داریم حتماً جواب دهیم این جواب را به صورت نیابتی بدهیم یا اینکه با موضوع آتش بس در غزه و عدم حمله به رفح معامله کنیم؛ این درحالی بود که امر، امر رهبری بود و بنا نبود که از آن کوتاه بیاییم؛ به همین دلیل نیز در پاسخ به پیشنهادات و پیام‌هایی که مطرح می‌شد می‌گفتیم که این‌ها را بررسی خواهیم کرد و فقط می‌گفتیم که اگر بلافاصله آتش بس برقرار شود، ما درصدی از عملیات خود را کوچک‌تر می‌کنیم.

 بعد از اتمام عملیات این دفعه، دیپلماسی نظامی انجام شد؛ یعنی ساعت ۳ بامداد روز یکشنبه ۲۶ فروردین وقتی که عملیات وعده صادق تقریباً به پایان رسیده بود، سفیر سوییس به عنوان حافظ منافع آمریکا برای اولین بار به جای وزارت خارجه، به سپاه احضار شد و به او هشدارهای لازم را دادند که اگر آمریکایی‌ها کوچکترین اقدامی انجام دهند، تمام منطقه را روی سرشان خراب می‌کنیم.

 سفیر سوییس به سرعت پیام ایران را منتقل کرد و آمریکایی‌ها نیز سریع پیام را دریافت و اعلام کردند که ما کاری نداریم و اصلا دخالتی نمی‌کنیم.

 در شرایطی که همه کسانی که در رژیم صهیونسیتی حضور دارند متجاوز هستند اما نهایت نجابت ملت ما و انسانیت و کرامت و بزرگی ملت ایران بود که موشک‌های خود را به ساختمان‌های رژیم صهیونسیتی نزد و این مستمر نیست و تازه الان راه را یاد گرفتیم.

اینستاگرام
شکی نیست که غربی ها،،، وحشی هستند.
و فقط زورشان به ضعیف و مظلوم می‌رسد...!
آن هم، حمله با تمام قوا و سلاح،،، به مردمی غیر مسلح که در سرزمین خود هستند و به آنها تجاوز شده است!!!
ظهور مجدد اسلام ناب و اصیل محمدی ص.....
با رهبری مرد خدا و اهل بیت ع.....
و پشتوانه مسلمانان واقعی و آزادگان جهان...
این ظالمین را به زانو درآورده...
و به یاری خدا،،، ظالمین را محو می‌کند.
خداوند، دشمنان اسلام را خوار و خفیف و ذلیل کرده است.
عمر گرانقدر رهبر عزیزمان پر برکت باد.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi