شناسه خبر : 109851
چهارشنبه 29 فروردين 1403 , 11:09
اشتراک گذاری در :
عکس روز

افزایش حقوق ایثارگران در سال ۱۴۰۳ چقدر خواهد بود؟

افزایش حقوق ایثارگران در سال 1403 چقدر خواهد بود؟

فاش نیوز- به گزارش خبرگذاری تسنیم، با آغاز سال جدید درصدی به حقوق کارمندان و کارگران افزوده می شود. ایثارگرانی هم که از بنیاد شهید حقوق دریافت می کنند از این قاعده مستثنی نیستند. البته درصد افزایش حقوق ها در جامعه کارمندی و کارگری یکسان نیست و این افزایش در جامعه ایثارگری هم مبلغی متفاوت است که نهایت توسط بنیاد اعلام و اعمال می شود. 

در همین راستا محمود پاکدل معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران به تسنیم گفت: هنوز مقدار این افزایش حقوق مشخص نشده اما تا آخر فروردین اعلام خواهد شد.

گفتنی است پس از محاسبه مقدار افزایش حقوق از ماه های آتی این مبلغ روی دریافتی ایثارپران اعمال خواهد شد. 

اینستاگرام
تبعیض ناروا
یعنی اینکه با گذشت یک ماه از سال و گرانی های بی حد و تعیین افزایش برای همه اقشار، ولی برای افزایش کمک معیشت تصمیمی گرفته نشده و قانون مصوب حداقل حقوق ده میلیون تومان هنوز اجرا نشده است ؟!
لطفاً اصلاح کنید ایثارپران توی خط آخر
لطفا حقوق کارمندان تابعه بنیاد شهید را هم منتشر کنید،(البته اضافه کار و بند و مأموریت و.....)حقوق جانبازان فقط N می باشد آن هم زیر کف حقوق کارمندان است
آقایان دربنیاد ،تابحال خودتان با گوشی به سامانه ی ایثارمن، جهت رویت فیش حقوقی مراجعه داشتید،چرا این اپلیکیشن اکثر اوقات در دسترس نیست،یا در مواقعی هم که وصل هست،خدمتی ارائه نمیدهد،اگر این سامانه نتواند ابتدایی ترین خدمت که رویت فیش حقوق هست و جانباز با این جسم ومشقت مراجعه حضوری داشته باشد، پس این سامانه رو جمع کنید،دوستانی هم میگفتن،باید با کامپیوترشخصی واردشوید!!!!! از قسمت انفورماتیک بنیاد درخواست داریم این نقیصه با توجه به سن سال و وضعیت جسمی جامعه هدف هرچه سریعتر مرتفع گردد.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi