شناسه خبر : 109858
چهارشنبه 29 فروردين 1403 , 11:48
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پیام تبریک بنیاد شهید وامور ایثارگران استان گیلان به مناسبت فرا رسیدن روز ارتش

فاش نیوز- مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان گیلان به مناسبت فرا رسیدن روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی پیام تبریکی صادر کرد.

پیام تبریک بنیاد شهید وامور ایثارگران استان گیلان به مناسبت فرا رسیدن روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی

به گزارش خبرگذاری ایثار  متن پیام به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
بیست و نهم فروردین ماه سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران، یادآور رشادت‌های دلیر مردانی است که روزگاری از پشت خاکریز از کیان و ناموس ایران اسلامی شجاعانه دفاع کردند و با دستانی خالی و دلی سرشار از عشق به میهن، بدون هیچ چشم داشتی، سینه سپر کردند و لبیک گویان به فرمان رهبرشان صف های طویل دشمنان را در هم شکستند و در این راه شهدا و ایثار گران فراوانی تقدیم انقلاب نموده اند.
امروز ایران اسلامی به برکت فرماندهی خردمندانه رهبر معظم کل قوا و در سایه خودباوری و خوداتکایی با بهره گیری از نیروهای دلسوز، متخصص و آموزش دیده و به مدد تجهیزات نوین نظامی و دفاعی، ارتشی عزتمند، باورمند، مقتدر و صلح طلب برای دفاع در مقابل توطئه های دشمنان را داراست.
اینجانب روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را به تمامی خانواده‌ گرانقدر شهدای ارتش، جانبازان، فرماندهان و تمامی دلاورمردان حماسه آفرین تبریک عرض نموده و از خداوند متعال سربلندی و توفیقات روزافزون این عزیزان را در سایـه عنایت حضرت ولی عصر(عج) و در پرتو رهنمودهای فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت‌ الله خامنه‌ای (مدظله العالی) مسئلت دارم.
محمدرضا داوطلب
مدیرکل بنیادشهیدوامورایثارگران گیلان

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi