شناسه خبر : 109874
چهارشنبه 29 فروردين 1403 , 17:14
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جانباز۷۰% اهوازی به خیل شهدا پیوست

جانباز شهید سلمان کلیوند عباسی در یکم مهرماه ۱۳۲۶ متولد شد و در ۱۹ مهر ماه ۱۳۵۹ بر اثر اصابت ترکش گلوله توپ دشمن بعثی در منطقه عملیاتی خرمشهر از ...

فاش نیوز - سلمان کلیوند عباسی از جانبازان شهرستان اهواز پس از سال‌ها تحمل جراحت‌های ناشی از جنگ دعوت حق را لبیک گفت و به خیل شهدا پیوست.

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، «سلمان کلیوند» عباسی جانباز ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس شهرستان اهواز منطقه یک پس از سال‌ها تحمل جراحت‌های ناشی از جنگ دعوت حق را لبیک گفت و به خیل شهدا پیوست.

پیکر مطهر این جانباز شهید فردا (پنج‌شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳) ساعت ۹ صبح با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و مسئولان و فرماندهان نظامی از مقابل منزل شهید واقع در اهواز کوی سعدی خیابان شیراز شرقی مجتمع پارس تشییع و در قطعه یک گلزار شهدای اهواز به خاک سپرده خواهد شد.

جانباز «کلیوند عباسی» به خیل شهدا پیوست

حسن نورانی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان شهادت این جانباز عزیز را به مردم ایران اسلامی بویژه مردم شهیدپرور استان خوزستان، خانواده فداکارش، عموم هم‌رزمان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس تبریک و تسلیت گفت و از خداوند متعال علو درجات برای آن شهید بزرگوار و همجواری با همرزمان شهیدش و صبر و آرامش برای بازماندگان ایشان مسألت کرد.

جانباز شهید سلمان کلیوند عباسی در یکم مهرماه ۱۳۲۶ متولد شد و در ۱۹ مهر ماه ۱۳۵۹ بر اثر اصابت ترکش گلوله توپ دشمن بعثی در منطقه عملیاتی خرمشهر از ناحیه قطع پای راست و آسیب دست راست و تخلیه کلیه چپ مجروح شد و در ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ به همرزمان شهیدش پیوست.

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi