شناسه خبر : 31502
دوشنبه 13 بهمن 1393 , 11:57
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار با خانواده‌های 22 هزار شهید

به گزارش خبرنگار سرویس «فرهنگ‌حماسه» ایسنا، سردار محسن انصاری در حاشیه تجدید میثاق با آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) و شهدا که در حرم مطهر امام خمینی (ره) سخن می‌گفت، ضمن تبریک سی‌وششمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یادآور شد: کمیته ایثار و شهادت ستاد برگزاری ایام دهه فجر بر عهده بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

وی در رابطه با برنامه‌های ویژه این ایام توضیح داد: روز پنج‌شنبه 16 بهمن‌ماه 18 هزار گلزار شهدا در سراسر کشور غبار‌روبی و عطر‌افشانی خواهند شد. همچنین مراسم تجلیل از ایثارگران و شهدای انقلاب اسلامی در گلزار شهدا برگزار می‌شود. روز گذشته یعنی 12 بهمن‌ماه هم پرچم مزار و گلزارهای شهدا تعویض شدند.

انصاری ادامه داد: در قالب طرح سپاس نیز از 22 بهمن‌ماه تا 22 اسفندماه که به روز شهید نام‌گذاری شده است از 22 هزار خانواده شهید دیدار خواهیم کرد. در ایام دهه فجر نیز در قالب طرح پیام‌آوران ایثار دو هزار و 200 راوی در مدارس و دانشگاه‌ها حضور خواهند داشت و به بیان مسائل انقلاب اسلامی و دوران جنگ تحمیلی برای دانش‌آموزان و دانشجویان خواهند پرداخت. همچنین در این ایام 140 گلزار شهدا ساماندهی شده‌اند و 11 حسینیه و مرکز فرهنگی وابسته به بنیاد شهید و امور ایثارگران هم افتتاح خواهند شد.

قائم مقام بنیاد شهید در رابطه با روز ایثار و شهادت یادآور شد: در این روز که پنج‌شنبه 16 بهمن‌ماه است مراسم‌هایی در گلزار شهدای بهشت زهرا (س) تهران، شهرستان سردشت برای گرامیداشت شهدای اهل سنت، شهرستان راور کرمان که 80 شهید دارد و گلزار شهدای ارامنه تهران برای تجلیل از شهدای ادیان توحیدی برگزار خواهد شد.

انصاری همچنین در بخش پایانی سخنان خود گفت: با همکاری وزارت بهداشت و درمان کارآیی کلینیک درمان بیماران شیمیایی در شهرستان سردشت افزایش یافته است.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi