شناسه خبر : 31766
سه شنبه 21 بهمن 1393 , 09:56
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دعوت رئیس بنیاد برای راهپیمایی 22 بهمن

نماینده ولی فقیه، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد به تلاش‌ها برای مخدوش کردن ذهنیت مردم و ایثارگران نسبت به انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامی پابرجاست و حضور مردم در ۲۲ بهمن مانند هر سال، پاسخی محکم به همه جوسازی‌هاست.

به گزارش «ایثار»، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی شهیدی صبح امروز دوشنبه ۲۰ بهمن در جلسه شورای معاونین بنیاد شهید و امور ایثارگران با تبریک ایام دهه مبارک فجر، این دهه را منشأ اتفاقات مهمی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: از زمان بازگشت امام خمینی (ره) به کشور، تعداد بسیار زیادی از مردم از نقاط مختلف کشور برای دیدار و به نوعی بیعت با ایشان به محل اقامت ایشان مراجعه می‌کردند و رهبری ایشان را برای انقلاب اسلامی پذیرفتند.

حجت الاسلام والمسلمین شهیدی به ذکر تاریخچه مختصری از اتفاقات مهم دهه فجر پرداخت و گفت: ۱۶ بهمن ماه سال ۵۷، امام خمینی (ره) دولت موقت را تشکیل دادند. در تاریخ ۱۹ بهمن ماه، برخلاف انتظار مقامات حکومت شاه، گروه زیادی از پرسنل نیروی هوایی به جریان انقلاب پیوستند و با امام خمینی (ره) دیدار کردند. دشمنان انقلاب در آن زمان از وقوع این حادثه دچار بهت و حیرت شده بودند و حتی عکس مشهور آن دیدار را غیرواقعی و مونتاژ شده دانستند.

وی افزود: بعد از آن دیدار، وقایع پیروزی انقلاب به سرعت پیش رفت و نیروهای نظامی با در اختیار قرار دادن اسلحه به انقلابیون، نقش مهمی در این مسیر ایفا کردند. در شب ۲۱ بهمن ماه سال ۵۷، حضرت امام خمینی (ره) حکومت نظامی را لغو و دولت سابق را غیرقانونی اعلام کردند و انقلاب اسلامی رسمآ در تاریخ ۲۲ بهمن به پیروزی رسید.

نماینده ولی فقیه به اتفاقات پس از پیروزی انقلاب اشاره کرد و گفت: از زمان پیروزی انقلاب به این سو، دشمنان همواره در صدد ایجاد مشکلاتی برای کشورمان بودند، اما با حضور همیشگی مردم در صحنه و اطاعت آن‌ها از امام خمینی (ره) و امروز از مقام معظم رهبری، همه توطئه‌های دشمنان را با شکست روبرو کرده است و امروز در سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب شاهد هستیم که هیچ یک از اقدامات دشمن، مشکلی برای انقلاب ایجاد نکرده است.

معاون رئیس جمهور افزود: افرادی تلاش می‌کنند ذهنیت مردم و ایثارگران را نسبت به انقلاب اسلامی مخدوش کنند، اما رهبری پیامبرگونه مقام معظم رهبری باعث شده این تلاش نافرجام باقی بماند. انقلاب اسلامی پابرجاست و حضور مردم در ۲۲ بهمن مانند هر سال پاسخی محکم به همه جوسازی‌هاست.

حجت الاسلام والمسلمین شهیدی در بخش دیگری از سخنان خود به سالروز انجام عملیات والفجر ۸ در تاریخ ۲۰ بهمن ماه سال ۶۴ اشاره کرد و گفت: پیش از این عملیات هم ما عملیات فتح المبین و بیت المقدس را داشتیم، اما والفجر ۸ روحیه دشمن را شکست و برنامه‌های آنان را به هم ریخت.

وی ادامه داد: این عملیات در جنوب فاو انجام شد و به نابودی بسیاری از ادوات نظامی نیروی هوایی عراق که آن زمان در «ام القصر» مستقر بودند، انجامید. در پی این عملیات در مناطق جنوبی کشورمان امنیت خوبی برقرار شد و مقام معظم رهبری این عملیات را ستودنی توصیف کردند. جا دارد از شهید گرانقدر «ستاری» هم یادی کنیم که نقش بسیار مهمی در پیروزی این عملیات ایفا کردند.

بنا بر این گزارش در ادامه جلسه به موضوع اهانت یک فرماندار به خانواده معظم شهدا و ایثارگران اشاره شد و نماینده مقام معظم رهبری در این رابطه گفت: طبق اطلاعات ما، این فرماندار با آنکه خود برادر شهید بوده، خطاب به یکی از اعضای جامعه ایثارگری مسائلی را به صورت لفظی مطرح کرده است که کم و بیش در رسانه‌ها بازتاب داشت. من در‌‌ همان لحظات نخست با وزیر کشور صحبت کردم و بر لزوم انجام نگاه ویژه به ایثارگران تأکید کردم. وزیر محترم کشور نیز به بنده اطمینان دادند که هرگز نمی‌گذارند در حوزه کاری ایشان کسی به خانواده‌های معزز شهدا اهانتی داشته باشد و این موضوع به سرعت و به صورت ویژه در وزارت کشور در حال بررسی است. مطمئناً ایثارگران جایگاه بسیار ویژه‌ای برای همه مردم و مسئولان دارند.

در ادامه این جلسه حجت الله امانی مدیرکل اشتغال و کارآفرینی بنیاد به ارائه گزارشی در رابطه با موضوع اشتغال ایثارگران پرداخت و گفت: در حال حاضر حدود ۴۵ هزار نفر جویای کار در حوزه ایثارگری وجود دارند. مسئله کار یکی از مسائل مهم کشور است و امیدواریم با انجام اقدامات لازم، این موضوع پیگیری شود و به خصوص در حوزه اشتغال ایثارگران، روز به روز از آمار افراد جویای کار کاسته شود.

معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد نیز در این جلسه گزارشی را از روند کاری کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی و بررسی بودجه سال ۹۴ ارائه داد.

در پایان مقرر شد مراتب تشکر شورای معاونان بنیاد شهید و امور ایثارگران از تلاش نمایندگان مجلس به خصوص اعضای محترم کمیسیون اجتماعی، کمیسیون تلفیق و نمایندگان محترم ایثارگر، از طریق حوزه اطلاع رسانی بنیاد و همچنین معاونت حقوقی و امور مجلس بنیاد، به آنان اطلاع داده شود.

اینستاگرام
پس کی مشت اهنین به مانع تراشان می زنید شهیدی
وووی آدم اونقدر لجش می گیره که بعضیا فکر میکنن ما به دعوت اونا هنوز پای این نظام موندیم!! ... اینا اگه راست میگن و حرفشون خریدار داره با تحکم و قاطعیت به رییس روسا دیگه دستور بدن که این همه تو کشور دوز و دغل نباشه ... !!
ما فقط به عشق رهبر و امام زمان عج است که از نظام حمایت می کنیم ... و تو صحنه حضور داریم و خواهیم داشت ... برادران جانباز فردا همه برید راهپیمایی ...آفرین ...
باسلام. ما چه بگویی چه نگویی تکلیف را انجام میدهیم ٬ زیرا ایثارگران متعهداند .
حال شما : به آنچه مجلس مطابق قانون جامع ایثارگران بر شما مکلف کرده ادای تکلیف کرده اید ؟
اگر آری :نمود آن کجاست ؟؟؟واگر خیر چرا ؟؟؟
راستی این دو نفر دیگه برای همیشه بُریدند ؟ : همقطار و همون فرزند شهید همیشگی که مشکل اشتغال داشت ؟
پناه بر خدا !! خدانکنه ...یعنی چی ؟؟؟ لا اله الا الله ... بخدا دیگه برامون قلب نمونده ؟ اینم خبره که دادید ؟
همقطار حالت خوبه ؟ عزیزم چرا می ذاری بقیه به جای شما حرف بزنند ها ؟
ببین من فکر کردم به قول خودتون بریدن داریم تا بریدن !
یکی می بره چون همتش با ادعاش نمی خونه !
یکی می بره چون از موقعیت موجود استفاده کرده به موقعیت بالاتر رسیده بعد
دیگه کاری با گذشته نداره و از اون می بره !
یکی هم ... اصلا این حرفا رو ولش کن ... نکنه شما از کارکنان سایتی و زبونم لال از دست تعداد کامنتای من بریدی ؟ خو اگه اینجوریه پ برای چی سایت زدید ؟
اصلا یاد میگیرید بعد این چوب تو کندوی زنبور نکنید ؟
البته این احتمال در صد یک درصدم درست نی چون کارکنان فاش بلاتر از اینن که از دست ما بریده باشنو تا حالا سر ما فیلم در نیارن ؟
اصلا نکنه شما از سایت فاش نیوز بعنوان پل و پله استفاده کردی حالا به جای مهم رسیدی ... استغفرالله ! وجدانا چرا بریدی ؟ منم اگه مسابقه دو هزار سوالی برگزار بشه نمی تونم حدس بزنم چرا بریدی ... اونم نه یکی !دوتایی ؟؟ یعنی چی که بچه شهیدم با خودت بروندی ؟
خلاصه لطفا نبر ...مبادا از سایت فاش ببری ...وایستا بهت برسم کارت دارم !
فاش نیوز سلام . وقتی این نوع نظر دهی را برای خودم تحلیل می کنم به خودم میگم خدا حالا چه کامنتایی زیر مطلبم چاپ شده و فاش چاپ نکرده ؟
بلاخره هر کس هواداری داره که اجازه نمی دن به شخصیت محبوبشون حتی یه تو بگی ... !!؟ اون وقت من چکار کردم ....!!!

اقاي شهيدي و ديگر مسئولان قانونگذار تبعيض گر
ما به عشق ولايت و نظام و انقلاب و امام و رهبري مياييم ما با دعوت شما نمائيم چون ديگه چشمون از شما و نمايندگان مجلس و دولت آب نميخوره مابه عشق ولايت زنده ايم تا زنده ايم رزمنده ايم
فعلا وقت حرف زدن نیست امیدوارم مقام معظم رهبری ی فکری به حال این بنیاد و افرادش کند وقتی ما خود افرادی چون آقای انصاری .روشن ومجتهدداریم چرا باید کسی که تا حالا در بنیاد کار نکرده بشه رئیس که زیر مجموعه اش بشه اینا امیدوارم زود تر این دوره بگذره
به ما احتیاج دارید برای راه پیمایی انگار موقعی که ما به جنگ رفتیم از شماها اجازه گرفتیم !!؟مرام ما مقابل متجاوز وظالم واختلاسگر بیتالمال ایستادن است پس لازم نیست برای ما تعیین تکلیف کنیدشما به درد بی درمان بیکاری ومشکل معیشت ودرمان وحقوق قانونی رزمندگان وجانبازان برسید ما شعار ندادیم عمل کنید شما از این همه شعار به یکی عمل کنید
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi