شناسه خبر : 31853
شنبه 25 بهمن 1393 , 15:51
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اعلام نتایج مسابقه پژوهش قرآنی بنیاد شهید

اسامی 17 نفر از برگزیدگان استانی راه یافته به مرحله کشوری مسابقه پژوهش قرآنی بنیاد شهید و امور ایثارگران با موضوع « جامعه سالم اقتصادی از دیدگاه قرآن» اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری موج، اداره کل هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران نتایج مسابقه پژوهش قرآنی با موضوع «جامعه سالم اقتصادی از دیدگاه قرآن» در مرحله استانی را اعلام کرد.
بنابراین گزارش، موضوع مسابقه پژوهش قرآنی اردیبهشت هرسال از سوی اداره کل هنری و به‌ منظور ترویج پژوهش و تحقیق قرآنی میان مخاطبان شاهد و ایثارگر اعلام و سپس طی بخشنامه‌ای به استان‌ها ارسال می‌شود.


در مسابقه سال جاری از 100 اثر ارسالی به استان‌ها 17 اثر به مرحله کشوری راه‌یافته است که رقیه گل صنملو از استان آذربایجان شرقی، افسانه شجاعی و سوسن شجاعی از استان ایلام، مرضیه محسنی کبیر از تهران بزرگ، علی‌اکبر مهیمنی از استان خراسان جنوبی، الهام صباحی از استان خراسان شمالی، لیلا نجف زاده از استان خوزستان، محمد امین حسن‌زاده از استان فارس، سیده پروین امجدی از استان کردستان، فاطمه السادات حسین از استان کرمان، اسامی پژوهشگران این آثار هستند.
جمشید سالاری از استان کرمانشاه، زینب مرزبان از استان کهگیلویه و بویراحمد، صدیقه ابوالقاسمی از استان گلستان، زهرا سرخمرد و افسانه لدنی از لرستان، ابراهیم قاسمی از استان مازندران، مهری قاسمی از مرکزی، فاطمه عباسلو از هرمزگان و منصوره اصفهانی از استان اصفهان دیگر پژوهشگرانی هستند که آثار آن‌ها در این مرحله انتخاب‌شده است.
یادآور می شود، سه اثر برتر در استان توسط داوران انتخاب و از مؤلفان آنان قدردانی شده است. همچنین رتبه اول هر استان برای شرکت در مرحله کشوری به اداره کل هنری ارسال‌شده است، در نهایت و در مرحله کشوری نیز سه اثر برتر انتخاب خواهند شد.


 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi