شناسه خبر : 32418
دوشنبه 11 اسفند 1393 , 08:54
اشتراک گذاری در :
عکس روز

یادواره شهدای گردان‌های «آتش»

دبیر ششمین یادواره سرداران و 400 شهید گردان‌های آتش از برگزاری این یادواره با محوریت سردار شهید «مصطفی نساج» در ایام فاطمیه خبر داد.

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه همدان- سید محمد موسوی که در نشست خبری ششمین یادواره سرداران و شهدای گردان آتش سخن می‌گفت،بیان کرد: گردان‌های آتش شامل گردان‌های توپخانه، ادوات و پدافند در دوران دفاع مقدس هستند که شب و روز زحمت کشیدند و توانستند در عملیات‌ها موفق شوند.

 

وی افزود: امکانات دشمن بیشتر از رزمندگان ما بود ولی سلاح اصلی رزمندگان ما ایمان بود که باعث شد به پیروزی برسند و این گردان‌ها 400 شهید تقدیم نظام کنند.در این راستا به منظور گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا تا کنون 6 یادواره شهید برای شهدای گردان‌های آتش و هر بار با محوریت یک سردار شهید در استان برگزار شده است. امسال نیز این یادواره با محوریت سردار شهید «مصطفی نساج» برگزار خواهد شد.

 

در ادامه این نشست سرهنگ علی حاتمی از پیشکسوتان گردان آتش توضیح داد: هشت سال جنگ باعث ظهور و بروز استعدادهای جوانان ما شد به طوری که اکنون شاهد هستیم آوازه موشک‌های ایران پشت دشمنان و اسرائیل را به لرزه در می‌آورد.

 

وی به معرفی سردار شهید مصطفی نساج پرداخت و گفت: این شهید از دلسوزترین فرماندهان و همیشه آماده به خدمت بود. وی همچنین نسبت به استفاده از بیت المال بسیار حساس بود. او در سال 38 در محله ضرابی همدان به دنیا آمد و در سال 79 بر اثر یک تصادف در ماموریت کاری، به شهادت رسید.

 

به گزارش ایسنا، این یادواره در روز پنج شنبه 14 اسفند همراه با اقامه نماز مغرب و عشاء در مسجد بزرگ دانشگاه بوعلی برگزار خواهد شد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi