شناسه خبر : 32664
یکشنبه 17 اسفند 1393 , 15:04
اشتراک گذاری در :
عکس روز

یادواره سرداران و 670 شهید دشتستان

مسئول کمیته فرهنگی و اطلاع‌رسانی یادواره سرداران و 670 شهید دشتستان گفت: دو عنوان کتاب در رابطه با دفاع مقدس از شهدای شهرستان دشتستان در دومین یادواره سرداران و شهدای دوران دفاع مقدس این شهرستان رونمایی خواهد شد.

عباس دهقان در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس «فرهنگ‌حماسه» ایسنا، با اعلام این خبر توضیح داد: شهرستان دشتستان 30 سردار و 640 رزمنده شهید را در دوران دفاع مقدس تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است که از این میان 60 تن از شهدا در یگان تخریب فعال بوده‌اند.

 

وی افزود: در راستای گرامیداشت مقام این شهدا قرار است روز 21 اسفندماه دومین یادواره سرداران و 670 شهید شهرستان دشتستان را در شهر برازجان با سخنرانی دکتر علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس برگزار کنیم.

 

دهقان خاطر نشان کرد: قرار است در این یادواره، سایت جامع اطلاع‌رسانی سرداران و شهدای دشتستان و دو عنوان کتاب که یکی از آن‌ها شرح زندگینامه شهید غلامرضا باصولی و دیگری امام علی (ع) در آینه وصیت‌نامه شهدا است، رونمایی شوند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi