شناسه خبر : 32666
دوشنبه 18 اسفند 1393 , 09:02
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مفصل زانو

مفصل زانوی 3R93، بعد از قطع عضو، در هنگام ایستادن و راه رفتن به شما کمک می کند.

محمد علی جوانشیر - مفصل زانوی  3R93، بعد از قطع عضو، در هنگام ایستادن و راه رفتن به شما کمک می کند. این مفصل  را می توان مطابق با پیشرفت درمان شما تنظیم کرد.
مزایا در نگاه کلی:
حمایت هدفمند از درمان شما
عملکردها طبق شرایط ایمنی شما تطبیق پیدا می کند
استفاده آسان
عملکرد و طراحی سازگار
قابل استفاده برای افرادی با وزن حداکثر 125 کیلوگرم
مناسب برای گرید حرکتی  1 و 2
مفصل 3R93 یک مفصل زانوی قفل شونده با قفل دستی است ولی اگر سرعت حرکت شما به مرور افزایش یافت، می تواند به عنوان ترمز مفصل زانو استفاده شود.
عملکرد کاربردی  قفل
بعد از قطع عضو، با وجود یک مفصل زانوی قفل شونده بیشتر احساس امنیت می کنید. در این حالت برای اینکه مفصل را برای نشستن خم کنید، کافی است کابل کناری را بکشید. کارشناس شما می تواند به طور دائم عملکرد قفل را غیر فعال نماید.


عملکرد ترمز مطابق با نیاز های شما
اگر عملکرد قفل پروتز 3R93 غیرفعال شود، این مفصل می تواند به عنوان ترمز عمل کند. اگر شما مفصل را در جهت خم شدن بارگذاری کنید، عملکرد ترمز ، ایمنی را فراهم می کند. شما هنگامیکه راه میروید، فشار را روی پاشنه اعمال کنید و تماس پروتز با سطح زمین حفظ شود،  در نتیجه ،ترمز فعال خواهد شد. این اثر حتی اگر زانو به آرامی در طول  مرحله heel strike (برخورد پاشنه به زمین)خم شود، باز هم اتفاق می افتد. مقدار نیروی ترمز می تواند بر اساس نیاز شما ،توسط کارشناس ، تنظیم شود. برگرداندن به حالت اولیه نیز بسیار آسان است.
فاز نوسان با اثر spring-loaded
هنگامیکه راه میروید، در طول فاز نوسان ، بار از روی پروتز برداشته می شود و ترمز متوقف می گردد. قسمت تحتانی پروتز پروتز پا، ابتدا به سمت عقب و سپس به سمت جلو حرکت می کند. این فرایند توسط مکانیزم spring-loaded کنترل می شود و به سادگی با چرخه حرکت شما مطابقت دارد.


 

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
باسلام بنده پاشنه پاي چپم قطه شده است از شمار درخواست مي كنم اگر امكان داريد اعلام كنيد تا جهت ساخت ان اقدام شود يك پاسنه مصنوعي بسازيد ايا مي شو يا خير مدت 31 سال است كه از اين موضوع رنج مي كشم لطفا در همين سايت اعلام نمائيد با تشكر جانباز 50 % جنگ تحميلي
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi