شناسه خبر : 32813
چهارشنبه 20 اسفند 1393 , 15:33
اشتراک گذاری در :
عکس روز

کاشت درخت به یاد 1000 شهید

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان مسجدسلیمان گفت: به ‌مناسبت روز بزرگداشت شهدا و روز درختکاری،برنامه کاشت 1000 اصله نهال به یاد 1000شهید شهرستان مسجد سلیمان، ۲۲ اسفند در این شهرستان برگزار می‌شود.

 

غلامرضا سیاه‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) –منطقه خوزستان- اظهار کرد: با توجه به تأکیدات امام راحل و مقام معظم رهبری درخصوص ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، تکریم شهدا و خدمت به خانواده‌های آنها، روز 22 اسفند سالروز تأسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به نام روز شهدا نامگذاری شد.

 

وی با اشاره به برنامه‌های اداره بنیاد شهید مسجدسلیمان به این مناسبت گفت: با توجه به مقارنت روز شهدا با روز درختکاری، مقرر شد با همکاری شهرداری مسجدسلیمان، هزار اصله نهال به یاد هزار شهید این شهرستان با حضور خانواده‌ شهدا و عموم مردم کاشته شود.

 

سیاه‌پور ادامه داد: همچنین دیدار از خانواده‌های شهدا، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا با حضور مسئولان از دیگر برنامه‌های بزرگداشت روز شهدا در این شهرستان است.

 

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان مسجدسلیمان با تقدیر از فرماندار و امام جمعه مسجدسلیمان گفت: باید از همه افرادی که بنیاد شهید را در راستای تکریم خانواده شهدا حمایت می‌کنند تقدیر شود، امیدوارم بتوانیم ذره‌ای از دینی که شهدا به گردن ما دارند ادا کنیم.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi