شناسه خبر : 32849
شنبه 23 اسفند 1393 , 12:02
اشتراک گذاری در :
عکس روز

یادواره سرداران و 654 شهید خوزستان

مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان با اشاره به برگزاری ۱۹۶ یادواره شهید در این ایام در سراسر استان، گفت: بالغ بر ۱۱۰۰ برنامه فرهنگی، ورزشی و ترویجی فرهنگ ایثار و شهادت در استان برگزار شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه​خوزستان، عبدالرضا فرجیان در اولین یادواره سرداران و 654 شهید مفقود استان خوزستان که پنج‌شنبه 21 اسفند در مجتمع طلائیه اهواز برگزار شد، با گرامیداشت یاد شهدا و به ویژه شهدای مفقود اظهارکرد: در آستانه 22 اسفند، سالروز تأسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به فرمان رهبر کبیر انقلاب اسلامی در سال 58 هستیم و در امتداد این حرکت الهی شورای عالی انقلاب فرهنگی در سال 83 این روز را به نام روز بزرگداشت شهدا نام‌گذاری کرد.

 

وی با اشاره به برگزاری برنامه‌های متنوع به این مناسبت در سراسر کشور افزود: در استان خوزستان بالغ بر 1100 برنامه فرهنگی، ورزشی و ترویجی فرهنگ ایثار و شهادت برگزار شده است. یکی از این فعالیت‌ها همین یادواره است که به برکت وجود فرزندان عزیز شهدا برگزار شد. خدا را شاکریم که به برکت وجود شهدای والامقام و جاویدالاثر امروز برنامه‌های فرهنگی خود را به دست توانای فرزندان شاهد داده‌ایم. تا پیش از سال گذشته و با نظر سنجی که انجام شد، یک درصد از مردم از وجود روزی به نام روز بزرگداشت شهدا آگاه بودند اما با برنامه‌ها و تبلیغاتی که انجام شد، این میزان به 17 درصد رسید.

 

مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان با اشاره به برگزاری 196 یادواره شهید در این ایام در سراسر استان، گفت: ان‌شاءالله بتوانیم با برگزاری چنین برنامه‌هایی در مسیر شهدا گام برداریم.

 

وی در پایان اظهارکرد: مقام معظم رهبری شهدا را مظهر قدرت ایران اسلامی می‌دانند لذا امروز آسایش و امنیت کشور و اقتدار نظام مرهون این جانفشانی و ایثار شهدا است.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi