شناسه خبر : 43122
دوشنبه 10 اسفند 1394 , 13:23
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ای بدتر از اهل کوفه

سیدعلی تقی آبادی- درود و صدها درود به روح پر فتوح شهید همت و همه شهداء و امام شهداء! سلام به همه جانبازان واقعآ جانباز و سلام و عرض ارادت به فرزند برومند شهید همت!

 عزیز دل حرف من را در اینستاگرامت گفتی، همان ها که در زمان دفاع پشت به جبهه هاو فقط به دنبال ثروت اندوزی ومال دنیا بودند، این تخم لق را در دهان عموم گذاشته وخانواده شهداء وجانبازان رانشانه گرفته ومتهممان کردند که مملکت را چاپیده وسهمیه دانشگاه وسهمیه استخدام ولی خودشان هم میدانند که اولاً این سهمیه ها جای پدر و جای دست وپای قطع شده راپر نکرده و از طرفی سهمیه های که گفته شده بنام ماها وبکام از ما بهترون همان های که از نام شهید وجانباز استفاده که نه بلکه سوءاستفاده کرده و صندلی و میزهای را اشغال کرده اند که حق خود دانسته و به وراثت برای فرزندانشان.

  مدتی است که ابوسفیانی های زمان مدافعین بی دفاع حرم را نشانه گرفته و متهمشان می کنند که برای پول می روند و من هم حرف شما عزیز را می زنم. می گویم هیچ آدم عاقلی برای مادیات دنیوی جانش را به خطر نمی اندازد ولی شما نابخردان اگر دوست دارید پول بگیرید و خانواده هایتان از سهمیه ها استفاده کنند بفرمائید بروید.

  ولی ای بدتر از اهل کوفه که روی اهل کوفه را شماها سفید کردید اگر نمیدانید بدانید واگر میدانید وخودرا به نادانی زده اید از خواب غفلت بیدار شوید چرا که اگر این جوانان، سربازان امام خامنه ای به دفاع از حرم عقیله بنی هاشم پای در میدان نمی گذاشتند حال هم شما نق زنان لچک به سر باید به اسیری می رفتید پس قبل از آنکه بلا به سرتان نازل شود به خود بیائید و استغفار کنید. به فرمایش رهبر دل هامون حضرت امام خامنه ای شهداء و جانبازان مدافعین حرم اجر و قربشون نزد اولیاء ا...و خداوند تبارک وتعالی از شهداء و جانبازان دفاع مقدس بالاتر است. مخلص زبانی نه مخلص قلبی تمامی جوانان مدافعین حرم عقیله بنی هاشم هستم، حضرت ابوالفضل العباس (ع)یاورتان؛ خداوند نگهدارتان

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
من هم مسلمانان هستم ومتوجه منظورت شدم امااگرقرار بودخدا فورا جزای بدکاران را بدهد الان چندصدهزارنفری ازمسئولین کشور هلاک شده بودند.خودت رو گول نزن. هستند افرادی که برای پول جنگ میروند چه ایرانی چه خارجی حتی شرکت هم دارند نمونه اش شرکت بلک واتر که مزدور استخدام میکند.حالا هم اگرمدافعان حرم حقوق نگیرند خانواده اش ازکجا امرارمعاش کند.جهاد ومبارزه یک حرف جداست زمان رسول‌الله هم جیره و مواجب به نیروهای سپاه اسلام پرداخت میشد.بعضی مواقع اشتباهی فکر میکنیم به مقام معصوم رسیده ایم نه عزیزم ازاین خبرهانیست فقط۱۴معصوم مابقی بلااستثناء دچاراشتباه که خلاف. گوناگون خواهیم شد.بعضی کم بعضی زیاد این را اول به خودم بعدببینید دیگران میگم توهم معصوم بودن نزنید.
آفرین ،موافق هستم.وقت جنگ و پوشیدن لباس رزم، منافقین لباس زنانه به تن می کنند که مبادا از آنها درخواست شود به میدان عمل بیایند.
سلام سیدخداآقای تقی آبادی عزیزاین رابدان که ازاهل کوفه هم بدترشده ایم چراچون اتفاق افتاددرشهرستان ماعده ای ازدوستان نماینده اصولگرایی راانتخاب نمودیم تاماهم نماینده ای درمجلس دهم داشته باشیم تابتواندازحق وحقوق پامال شده مان دفاع کند.دعوت همانا وتنهاگذاشتن وسط میدان هم همانا.عقیده من این استکه اگرماهادرزمان آقایمان امام حسین بودیم بجای شمرخودمان برای چندرقازمال دنیاسرامام عزیزمان رامیبریدیم که درهمین انتخابات مجلس شوراباچشمان خودمان دیدیم .دوست گرامی توهنوزفکرمیکنی مثل زمان جنگ استکه برای یکدیگرمیمردیم آن دوران خوبیهاگذشت وبه فراموشی سپرده شد؟بایدصبرکنیم تاببینیم چه خواهدشدکه میشودهم////
دوستان سوتفاهم نباشه منظورازماکه گفتم من وشمانیستیم همان کسانی رامیگویم که27سال است برای جیب خودشان تلاش میکنندوحق راناحق به هرقیمتی که باشد
خدا کند که امشب و یا امروز آقا امام زمان (عج) بیاید خدا کند که بیاید . اگر که نیاد وای برما وای برم ؟
سلام به همه عزیزان خصوصاً آقاسید حسین، حسین جان اینکه بنده کمترین عرض کردم هیچ آدم عاقلی برای مادیات دنیوی جانش را بخطر نمی اندازد، الان هم میگویم، مدافعین حرم اولاً بخاطر اعتقادشان به ولایت وثانیا بخاطراینکه من وشما درامنیت باشیم پای در میدان گذاشته اند، ازطرفی مگر خانواده این عزیزان نبایستی امرار معاششان در حدمعمول تامین شود، ولی اگر کسی مدعی پول های آنچنانی است من به جرات قسم یاد میکنم مدافعین حرم مبرا هستند، اما اگر عده ای آنچنان وآنچنین میپندارند بفرمایند ازغافله مادیات دنیوی عقب نمانند بروند وبگیرند، درخاتمه عرض کنم که امنیت وآسایش وآرامشمان را مدیون این بزرگ مردان بوده وهستیم.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi