شناسه خبر : 46204
یکشنبه 16 خرداد 1395 , 13:51
اشتراک گذاری در :
عکس روز

هدف تفرقه است یا ...؟!

الله کرمی- بازی آموزش و پرورش با فرزندان شهید متاسفانه بعد از اجرای ماده ۵۱ در همه وزارتخانه ها سازمان ها و این همه بخشنامه و قانون مبنی بر ذینفع بودن فرزندان شاهد، آموزش و پرورش قصد اجرای قانون را فقط برای جانبازان و آزادگان دارد و خیلی راحت اعلام نموده است که شامل فرزند شهید نمی شود، در حالی که بر اساس بند الف ماده ۴۴ باید شامل فرزندان شهید نیز بشود که در اقدامی عجیب شاید هدف، تفرقه بین این عزیزان است قصد چنین اقدامی دارد.

 از آن سایت محترم خواهشمند است براساس رسالت رسانه ای خود به درج مطلب اقدام نماید بلکه مسئولان جواب قانع کننده ای داشته باشند.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
واقعا جای تاسف داره،چرا بین تمام ارگانها فقط آموز ش وپرورش فرق گذاشته وین خانواده‌ای ایثارگران تفرقه میندازه........
با سلام/ این ماده 51 را سازمان تامین اجتماعی نیرو های مسلح هم اجرا نمی کند بس تنها اموزش و برورش نیست؟
این کار اگر توسط آپ.انجام شود.
اعتبار همه چیز زیر سوال خواهد رفت
با عرض سلام..من تعجب میکنم که اگه این ماده شامل فرزندشهیدنیست، جواب بدین چرادرادارات دیگراجرامیشه، آپ .بازی درآورده شامل حال نمیشه..
با سلام اینجانب اعتراض خود را مبنی بر اجرا نکردن ماده 51اعلام میدارم در واقع قانون ایثارگری اول باید بر پایه خانواده شهدا تنظیم بشه بعد شامل جانبازان وغیره
اگه می تونی خودت حقتو بگیر پای دیگران رو وسط نکش . اول این دوم اونا نکن هنوز کسی چیزی نگرفته . اما اگه تو گرفتی نوش جونت انقده حریص و طماع به حقوق دیگران نباش . مثلا تو خانواده شهید هستی . عزتت کجا رفته واسه یه دوزار پول بچه های جانباز رو میفروشی . لگام نفستو بکش .....
با سلام و ادب خدمت شما
ما هر دو گروه فرزند شهید و جانباز ،هر دو به نحوی درد کشیده ایم ،ما در آرزوی دیدن پدر ،آنها در آرزوی بهبود پدر،ما هر دو گروه مستحق اجرای ماده 51 در حکم خود هستیم ،این تبعیض عدالت نیست .خواهشمندم در تصمیم خود تجدید نظر فرمایید .و ما فرزندان شاهد را هم به حق خود برسانید ،. تنها رها نکنید .بعد از خدا امید ما بشما مسئولین خدا دوست است.
با سپاس فروان
باسلام من هم مراتب اعتراضم رو نسبت به اجرا نشدن ماده 51 برای فرزندان شهدا اعلام میدارم.قانونی که وضع می شود اول منابع مالی آن را در نظر میگیرن بعد تصویب می شود نه اینکه به صورت قانون بشود بعد مسئولین بفرمایند بودجه نداریم.برا جانباز محترم بودجه هست برا فرزندان شهدا نیست؟
چرا حق مسلم فرزندان شاهد در اموزش و پرورش را به انها نمیدهید
با توجه اجرایی شدن ماده 51 در اکثر سازمان ها ، ادارات و ... حال که بعد از چند سال آموزش و پرورش تصمیم به اجرا کردن ماده 51 باز تبعیض بین ایثارگران شاغل خود گرفته است . چرا ؟ ما فرزندان شهید طبق ماده 44 قانون که گفته شده تمام امتیازاتشان برابر است با جانبازان 50 % به بالا بجز در سه مورد، حال آموزش و پرورش فکر می کند که ما فرزندان شهید زیادی هستیم . آیا حق ما این است ؟ بعد از این همه قانون و بخشنامه ها و بعد از این همه شکایت فرزندان شهید به دیوان عدالت آخرش شد همین فرق فرق فرق بین ایثارگران . کسی هست که صدایش ما را به گوش دولتمردان برساند؟
حال از شما ( سایت ) تقاضا دارم که خواسته ی همه فرزندان شهید شاغل در آموزش و پرورش را که خواهان خواسته خود در مورد برقراری فوق العاده ماده 51 می باشد را در سایت درج نمایید شاید این تبعیض برداشته شود .
ماده 51 برای جانبازان و آزادگان هم در آموزش و پرورش اجرا نشده است.
واقعا جای تاسف داره اجرای گزینشی بخشی از یک قانون و تعلیق بخشی دیگر.
سلام.
در مملکتی که قانون گذار بندی را تصویب کند و در هر جایی به‌نحوی سلیقه ای اون را اجرا کنن و یا اصلا اجرا نکنن باید فاتحه خیلی چیزا را خواند.
بعد چگونه میخواهید ترویج فرهنگ شهادت و ایثار داشته باشید در حالی که خود کسانی که ایثار گر بودن و یا خانواده هایی که یک عمر دارن ایثار میکنن را در نمی یابید.
چطور میشه مصوبه ای در یک ارگان واس یه عده اجرا بشه واس یه عده نه؟ این سیاست و تعیین بودجه چطور مدیریت میشه؟ با این کار جایگاه فرزندان شهدا چی میشه؟ کسانی ک با رفتن پدراشون مملکت پا گرفته حالا شدن زیادی و درجه چندم...
این جز تفرقه معنی دیکه ای داره؟مصوبات مجلس سلیقه ای و نصفه نیمه اجرا میشه یا تفسیر شخصی رو اجرا دخالت داره
متاسفانه بعد از اجرای ماده ۵۱ در همه وزارتخانه ها سازمان ها و این همه بخشنامه و قانون مبنی بر ذینفع بودن فرزندان شاهد، آموزش و پرورش قصد اجرای قانون را فقط برای جانبازان و آزادگان دارد و خیلی راحت اعلام نموده است که شامل فرزند شهید نمیشود، در حالی که بر اساس بند الف ماده ۴۴ باید شامل فرزندان شهید نیز بشود و بخشنامه اخیر معاونت حقوقی رئیس جمهور مبنی بر ذینفع بودن این عزیزان،پ در اقدامی عجیب شاید هدف تیم ناموفق فانی تفرقه بین این عزیزان است و به قول معروف از آب گل آلود ماهی گرفتن! قصد چنین اقدامی دارد. از آن سردبیر محترم خواهشمند است براساس رسالت رسانه ای خود به درج مطلب اقدام نماید بلکه مسئولان این وزارتخانه جواب قانع کننده ای داشته باشند.
خیلی عجیبه..!

دیگه همه چیز داره قدم به قدم کمرنگ وازلین میره

کاش امام زنده بود

جانم فدای رهبر
پدرم
همه سنگر گرفته اند این بار
پدرم بر علیه فرزندت
از همان بزدلان ترسویی
که نبودند فکر دلبندت
سخت از نام و یاد هرچه شهید
در هراسند و یاوه می گویند
از فلان ماده و فلان قانون
بر علیه تو راه می جویند
کاش بودی و سهم من از تو
غیر از این ماده ها و قانون بود
دست های تو حامی ام میشد
کاش سی سال پیش اکنون بود
ر. صمدی(شعری ست فی البداهه)
سلام ، اظهارات رییس مجلس گویای بسیاری از امور کشور است که گرفتار سیاست بازی سیاستمدارن شده است. از دین اسلام فقط سیاست بازی دیده میشود اما هنگام یاری حق و مظلوم یا پرداخت وام ازدواج به زوج جوان و کمک به ایثارگران آنوقت ببین در ورطه سیاست کلامی یا پاسخی ندارند بگویند. آیا کسب رای با هر ترفندی صحیح است؟ آیا همدستی با شیطان برای شکست شیطان قابل قبول است؟ چطور میتوان تلخترین حقایق پیش روی مردم را با ایجاد تردید برای رقیب سیاسی باور کرد؟ آیا تاریخی که خودمان هر روز شاهد بودیم تحریف میکنند و انتظار دارند تریف حقیقت را بپذیریم؟ هیهات هیهات
کاش برای شهدا و فرزندان و خانواده هاشون ارزش بیشتری قایل میشدند
هر چند درد یک عمر نبود محبت پدری هیچ جوره جبران نمیشه
سلام ، اگر کشور پیشرفت کند آنوقت در سایتهای زنجیره ای گرفتار دعوای سیاسی میشویم اگر کشور گرفتار رکود و تورم شود آنوقت آرامش سیاسی و رضایت غرب داریم. آیا انقلابی بودن کنار آمدن با دشمنان انقلاب است؟ آیا آرامش سیاسی یا رضایت اصلاح طلبان را به قیمت نابودی اقتصاد و ارزشهای جمهوری اسلامی بپذیریم؟ چه کسانی به بهانه آرامش سیاسی قصد نابودی دین و میهن را دارند؟ چرا جریان اصولگرایی علیرغم کسب رای اکثریت مردم در مقابل جریان حداقلی اصلاح طلبان سکوت کرده تا آنها رضایت غرب را کسب کنند در جالیکه میدانیم اقتصاد مقاومتی و جهاد کبیر صددرصد مخالف سیاستهای انان است که علی الظاهر داعیه ولایتمداری زبانی هم دارند لیکن در خط مخالف حرکت انقلاب و درمسیر نابودی اقتصاد حرکت کردند و حاضر به بازگشت و اعتراف شکست در تمام مواضع جناحی نیستند.
مسئولان در رفاه کامل و حقوق عالی از فلاکت مردم و تخطئه نیروهای ارزشی نظام عبرت نگرفتند لذا تا چه زمان میتوان فشارهای شدید اقتصادی را همچون پاره کوهی بر دوش مردم و نیروهای ارزشی نظام گذاشته و بگویند بکشید!!
آموزش وپرورش به بهانه های مختلف از پرداخت فوق العاده ویژه ایثارگری موضوع ماده 51 به ایثارگران سر باز می زند . ا
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi