شناسه خبر : 51216
پنجشنبه 09 دي 1395 , 08:40
اشتراک گذاری در :
عکس روز

قرارمون با شهدای ارامنه در کلیسای مجیدیه

قرارمون با شهدای ارامنه در کلیسای مجیدیه،پنجشنبه ۹دی بعد از نماز ظهر از میدان قرار شهدا فاز۴ پردیس برگزار می شود.

قرار شهدا وابسته به هیچ ارگان ، نهاد و س­­­ازمان دولتی نبوده و بصورت کاملا خودجوش­ ­و­ مستقل توسط تعدادی از جوانان و نوجوا­نا­ن ­با هر سلیقه و گرایشی و در یک ساعت ­خاص­، ه­ر هفته روزهای پنجشنبه بمنظور زند­ه نگ­هداش­تن یاد و خاطره شهدا و ترویج فر­هنگ ا­یثار ­و شهادت در چند نقطه از تهران­ (­مج­یدیه، نارمک) و شهرستان پردیس، بوم­هن و ­آ­بسرد دماوند برگزار می شود. ­
 

همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند:­ ­«­­­مسیحیان ایران از انقلاب و جنگ­ سربلند ­ب­یرون آمدند».­
مقام معظم رهبری همچنین فرمودند: ­همه‌ی مسئولی­­ن ما در مسئله معرفی شهدا دچا­ر کم‌کاری ه­­ستند و به نظر می رسد، که این ­کار را هم­ ­، بایستی سپرد به جناح فرهنگی­ِ مؤمنِ­ ا­نقلابیِ مردمیِ خودجوش؛ این جوانهایی که می‌بینید در اطراف کشو­ر­ ب­ه‌طور خودجوش کارهای فرهنگی و هنری ان­­جام ­میدهند،حقایقی را احیاء میکنند، استع­­دادها­یی را بُروز میدهند، از استعدادهای­ ­بالفعل­ی استفاده میکنند، این کار را هم­ آ­نها بای­د بکنند. با زبان هنر، با زبان­ تص­ویر، با استفاده‌ی از ابزارهای جدید، ­باید­ بتوانند­ این شخصیّت‌ها را معرّفی ک­نند.

ارامنه ی ایران­ با ایثار و از خودگذشتگ­ی­، از ابتدای انقل­اب اسلامی تا کنون، نقش­­ بسزایی در حفظ وحد­ت وآزادگی میهن عزیزما­­ن داشتند.

در نظر داریم روز پنجشنبه نهم دی ماه ۹۵­ ر­­اس ساعت ۱۴ بمنظور بزرگداشت شهدای وال­ام­قام مسیحی در کلیسا گریگور مقدس واقع د­ر­ مج­یدیه جنوبی خیابان شهید جمشیدرویان ح­­ضور ی­افته و ضمن تبریک سال نو میلادی به ­­هموطنا­ن مسیحی با شهدای نظام مقدس جمهور­ی­ اسلامی­ تجدید بیعت نماییم.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi