شناسه خبر : 76143
شنبه 14 تير 1399 , 11:43
اشتراک گذاری در :
عکس روز

این شندرغاز هم سوء استفاده داره؟!

مجید - بنیاد ماده ۳۸ من را قطع کرده و می گویند چون از تامین اجتماعی مستمری می گیرم.

این درحالی ست که تامین اجتماعی حداقل مستمری را پرداخت می کند. چون بنده بیمه خویش فرما رد کردم، من از شکم خود و خانواده کم گذاشتم و بیمه پرداخت کردم حالا بنیاد از این چندرغاز مستمری سوء استفاده می کند و ما را محروم کرده.

خواهشمندم پیگیری کنید تا این تبغیض برداشته شود.

اینستاگرام
سلام ، معلوم نیست اینگونه برداشت از قوانین از کجا پیدا شده که اگر شخصی بیمه پرداخت کند به منزله درآمد و یک حقوق کامل یا استخدام است؟؟؟
این بنده خدا و امثال ایشان بخصوص فرزندان ایثارگران که سالها بیکار ماندند و بدنبال استخدام هستند مجبورند بیمه ماهیانه را علیرغم بیکاری پرداخت کنند چون طبق قوانین بالا دستی فقط تا 40 سالگی امکان استخدام وجود دارد و در برخی ادارات تا 30 سالگی محدود شده لذا پرداخت بیمه از نظر بنیاد استخدام است و فرزند بیکار و خویش فرما را در آمار شاغل اعلام کرده و مانع از استخدام آنها میگردد.
سوال اینست که اینگونه برداشتها از کجا برخاسته و چه کسانی بوسیله اینگونه ظلمها دارای آب و نان شدند و آمارهای دروغ و کذب را بنام اشتغال منتشر کردند گرچه مردم هرگز باور نخواهند کرد.
به استحضار می رساند در خصوص رزمندگان و جانبازان زیر 25% که از ساتا کمک معیشت دریافت می کنند، برخلاف بند ب ماده ۸۸ قانون برنامه ششم توسعه کشور و با گذشت سه سال از برنامه، تا کنون حداقل حقوق برقرار نشده است و میزان افزایش پیش بینی شده در بودجه 99 نیز برای کمک معیشت بگیران ساتا، برقرار نشده و هم اکنون فقط 860هزار تومان دریافت می کنند که با هزینه های فعلی همخوانی ندارد.
لذا با توجه به تاکید دولت محترم مبنی بر رعایت عدالت، خواهشمند است پیگیری فرمایید در خصوص افزایش کمک معیشت رزمندگان تحت پوشش ساتا که هیچ مسولی ازاین قشر ئفاع نمیکند به میزان حداقل حقوق مطابق قانون، از ابتدای سال 1399 اقدام و نسبت به برقراری کمک معیشت رزمندگانی که سالیان سال است پرونده هایشان تکمیل و واجد شرایط شناخته شده اند، تسریع شود. ///باگذشت بیش از40سال ازپایان جنگ رزمندگان هنوزهم چشم انتظارند چرا؟؟؟دلیل اینهمه تبعیض بین رزمنده گان وایثارگران چیست؟؟اصلا چرا چندین اسم روی این شیرمردان گذاشتید؟؟قبل همه این اسمها همگی رزمنده بودند .حال باچندین اسم این دلیرمردان را گمراه نموده اند وبیشترین ظلم را به رزمندگان کرده اند .ایا مسئولی است که جواب اینهمه تبعیض را بگوید /؟؟رزمندگان همچنان ازیادها رفته اند بدادشان برسید ........رزمنده8سال جنگ
همچنین با توجه به اینکه در قانون برنامه ششم توسعه کشور پرداخت کمک معیشت جانبازان به عهده بنیاد شهید و امور ایثارگران گذاشته شده است در خصوص انتقال پرونده های جانبازان تحت پوشش ساتا به بنیاد شهید و امور ایثارگران تسریع
تا زمانیکه حقوق ناشی از شغل با حقوق ناشی از ایثارگری از هم تفکیک نشود، تا زمانیکه بنیاد تبدیل به وزارتخانه نشود .
این ظلم ها و بی عدالتی ها ادامه دارد
حقوق ایثار، باید براساس امتیاز ایثار و میزان جبهه و جانبازی و سایر شرایط ایثارگری تعیین شود و نه تحصیلات و مدرک و نوع اشتغال !
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi