شناسه خبر : 76345
یکشنبه 22 تير 1399 , 12:22
اشتراک گذاری در :
عکس روز

گفتگوی صریح فاش نیوز با مدیر امور ایثارگران صدا و سیما

اداره ی امور ایثارگران صدا و سیما به اداره کل ارتقامی یابد

به گفته ی مدیر امور ایثارگران رسانه ملی، در آینده‌ی نزدیک مدیریت امور ایثارگران به مدیرکلی ارتقاءمی‌یابد...

فاش نیوز - مدیر امور ایثارگران رسانه ملی از ارتقای این مدیریت به مدیرکلی امور ایثارگران صدا و سیما در آینده نزدیک خبر داد. 

 عباس قره تپه‌ای در گفتگوی اختصاصی با فاش نیوز، با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی موظفند نسبت به‌ اجرای صحیح سیاست‌های کلی ترویج، تعمیق و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت و ساماندهی امور ایثارگران اهتمام کنند، در این گفت و گو با اشاره به آمار ایثارگران رسانه‌ی ملی تاکید کرد: صدا و سیما قوانین ایثارگری را به نحو احسن و مجدانه‌اجرا می کند؛ هرچند که برخی از آنها بر عهده‌ی بنیاد شهید است ولی از لحاظ خدمت‌رسانی به جامعه‌ی هدف، نمونه‌ای از دستگاه‌های دولتی برتر در اجرای قوانین ایثارگری است.

مدیر امور ایثارگران رسانه‌ی ملی که خود فرزند شهید و جوانی با انگیزه و پای کار است، از قول مساعد مدیریت مجموعه‌ی صدا و سیما در شکل‌گیری مدیرکلی امور ایثارگران در آینده‌ی نزدیک خبر داد.

وی در بخش دیگری در مورد موضوع بیمه‌ی تکمیلی و مسائل درمانی، با اشاره به مصوبه‌ی دولت در سال 96مبنی بر واگذاری موضوع درمان ایثارگران به دستگاه‌های دولتی از جمله رسانه‌ی ملی تأکید کرد که صدا و سیما صد در صد هزینه‌های درمانی را به‌ایثارگران پرداخت می کند.

تشکیل شورای عالی ایثارگران و شورای پزشکی از جمله موضوعاتی بود که در این مصاحبه با مدیر امور ایثارگران در رسانه‌ی ملی به بحث و گفت و گو گذاشته شد.

موضوع قانون «اختصاص یک مقطع تحصیلی بالاتر» و بازگشت به کار ایثارگران و اینکه قانون 35 سال خدمت ایثارگران بدون استثنا در رسانه‌ی ملی اجرا می شود، هر چند که در صدا و سیما مبنای بازنشستگی افراد بر 25 سال استوار است، محور دیگری از گفتگو با مدیر امور ایثارگران بود.

همچنین بیان بخشی از اقدامات رفاهی، درمانی، سیاحتی، اشتغال، مسکن و... برای جامعه هدف از جمله موضوعات مطرح شده در این مصاحبه بود و در پایان مدیر امور ایثارگران صدا و سیما از آمادگی رسانه‌ی ملی برای دعوت از کارشناسان برای بیان مسائل ایثارگری خبر داد.  

مشروح این مصاحبه بزودی به‌اطلاع خواهد رسید.

اینستاگرام
متاسفانه دولت مزایای زیادی به جانبازان کارمند می دهد درصورتی که جانبازانی مثل جانبازان صدقه بگیر ساتا زندگی فلاکت بار ی هستند
کسی می تواند جواب من را بده چرا جانبازان معسر بنیاد حداقل حقوق اما جانبازان معسر ساتا صدقه باید بگیرند ؟؟؟؟
فقط ماده 51 را به جانبازان زیر 25 هم بدهید
سلا چرا این دولت حرفی از رزمندگان ساتا نمیزند؟؟چرا به رزمندگان سرصدقه750000تومانی میدهند چه تفاوتی با کمک معیشت بگیران بنیا ددارند که به انها 1800000میدهند به رزمندگان ساتا نمیدهند.دلیل این تبعیض ویا ظلم اشکار چیست ؟چکسی دارد مانع میشود تا حق وحقوق قانونی رزمندگانی که درپیری بسر میبرند را ندهند ؟..البته اینم بگم منکه بالا نوشتم کمک معیشت بگیران بنیا داز بنده ناراحت نباشید خدا میداند منظور بنده تبعیض است شما هم مثل رزمندگان به حق قانونی خود نرسیده اید ....اصلا دارند اشکارا تبعیض قایل میشوند الان جای ما جانباز داریم که 50روز کلا جبهه دارد 10درصد هم جانبازی دارد او 1800000میگیرد اما رزمندگانی که بالای30الی50ماه رزمندگی دارند750000چرا؟؟؟چکسی پاسخ مارزمندگان را میدهد حدعقل مارا قانع کنید .شاید ما سوادمان کم هست متوجه باند بازی های سیاسی نمیشویم .که هزاران میلیار داختلاس میکنند بعدش باچندبارجلودوربین دادگاه بازی میکنند بعدش هم هیچ به هیچ .چون دست بعضی ها تویک کاسه است البته یک عده را میگم بقول اقای قالیباف 4%هارامیگویم ...خلاصه عمر رزمندگانی که مثل شیر جلو توپ تانک دشمن سینه سپرکردند ایستادند نگذاشتن یک متر از کشورمان را بگیرند هم تمام شده . مثل30سال قبل نمیتوانند چشم انتظار مسولین باشند .اما!!!؟حال جلو زن وبچه اش سرش را پایین می اندازد تا چشمش به چشم های نا امید زن وبچه اش نیفته .چرا؟؟؟؟چرا؟؟؟رزمنده دردمند وداوطلب27ماه جنگ حتی بدون یک دفترچه درمانی با3فرزند که بزرکشانامسال شد20ساله چکارکنم .نه من میتوانم سرکار بروم نه کاری است تا بچه ام برود ..رزمندگان بعداز پایان جنگ مظلوم واقع شدند ...بدادشان برسید .ما رزمندگان از نمایندگان دوره یازدهم وریس مجلس جناب اقای قالی باف بیشتر از ریس مجلس قبلی انتظار داریم چراچون خود ش جنگ را حس کرده میداند جنگ و رزمنده چیست وچگونه توی سنگرها س پردود وخاک مقاومت کردند....
با تشکر از زحمات جناب آقای قره تپه ای یک گله دارم چرا ایثار گران صدا وسیما که در جنگ تحمیلی زحمات فراوانی کشیده اند در لیست ایثار گران بنیاد شهید نیستند و دوم مزایایی که به این دو تعلق می‌گیرد همسان نیست ممنون
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi