شناسه خبر : 78337
سه شنبه 29 مهر 1399 , 09:41
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شهادت پاسدار بسیجی در حین امر به معروف

پاسدار بسیجی محمد محمدی از بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج انصارالامام تهران، دیروز در درگیری با هفت نفر از اراذل و اوباش تهرانپارس مورد ضرب و جرح با چاقو قرار گرفت و به شهادت رسید.

 

پاسدار بسیجی محمد محمدی در حین امر به معروف به شهادت رسیدپاسدار بسیجی «محمد محمدی» از بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج انصارالامام تهران، دیروز حوالی ساعت ۱۹ ضمن درگیری با هفت نفر از اراذل و اوباش تهرانپارس مورد ضرب و جرح با چاقو قرار گرفت و شهید شد.

بر اساس اظهارات شاهدان حادثه، اراذل و اوباش حین پارک ماشین و خرید نان به اتومبیل خانمی برخورد کرده که پس از اعتراض آن خانم و ورود نانوا به ماجرا، درگیری آغاز شد.

به گفته شاهدان، اراذل و اوباش با الفاظ بسیار رکیک و ناموسی و با صدای بلند، خانم مورد نزاع و نانوا را مورد خطاب قرار داده و فضای رعب و وحشت در محله ایجاد کردند، در همین حین پاسدار بسیجی محمد محمدی وارد صحنه شده و از اراذل و اوباش درخواست می‌کند که در انظار عمومی، عفت کلام را رعایت کرده و به درگیری خاتمه دهند.

اما اراذل و اوباش که در ابتدا دو یا سه نفر بودند به فحاشی ادامه دادند و با این پاسدار بسیجی نیز درگیر شده و سایر دوستان خود را نیز مطلع کردند. در جریان این درگیری، یکی از این اراذل که از قبل چاقویی را با خود به همراه داشت به پهلوی این بسیجی ضربه وارد می‌کند که به دلیل عمق زیاد این ضربه و پاره شدن ریه و قلب وی، تلاش‌های پزشکان برای مداوا و احیای مرحوم محمدی بی‌نتیجه ماند و این بسیجی به شهادت رسید.

گفتنی است دو نفر از این اراذل در صحنه جرم دستگیر شده‌اند و پنج نفر دیگر از جمله ضارب متواری هستند.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi