شناسه خبر : 78753
چهارشنبه 21 آبان 1399 , 09:32
اشتراک گذاری در :
عکس روز

امیرحیدری:هرگونه تحرک تروریست‌ها راخفه می‌کنیم

امیر حیدری گفت: گروهک‌های تکفیری بدانند که فضایی برای نفس کشیدنشان باقی نخواهیم گذاشت و هرگونه تحرک آن‌ها را در نطفه خفه می‌کنیم.

 
کد خبر: ۴۲۵۴۸۶
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۰۱:۵۰ - 10November 2020
 

سناریو نویسان علیه کشورمان بدانند اجازه فعالیت به آن‌ها نمی‌دهیمامیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، درباره درگیری‌های نظامی بین جمهوری آذربایجان و ارمنستان اظهار داشت: ما از هیچ‌یک از طرفین درگیر، جانبداری نمی‌کنیم و حتی آن‌ها را دعوت می‌کنیم که راهی جز جنگ برای حل اختلافات خود انتخاب کنند؛ با این حال خط قرمز ما این است که اجازه نخواهیم داد در جغرافیای رسمی و بین‌المللی منطقه تغییری ایجاد شود.

وی افزود: ضمن اینکه مرز‌های مشترک ایران با دو کشور یادشده را به دقت رصد می‌کنیم در بخشی از مرز‌های مورد اشاره مستقر شده‌ایم و همزمان تحولات آن سوی مرز‌ها را نیز دنبال می‌کنیم.

امیر حیدری با اشاره به اخبار منتشره مبنی بر حضور تعدادی از نیروهای تکفیری در مناطق نزدیک به مرزهای شمال غرب کشور، گفت: گروهک‌های تکفیری و کسانی که متعلق به این منطقه نیستند، بدانند که فضایی برای نفس کشیدنشان باقی نخواهیم گذاشت؛ به عبارت دیگر این را بدانند و باور کنند که اگر در گذشته آن‌ها را دربه‌در کردیم، این بار هرگونه تحرک آن‌ها را در نطفه خفه می‌کنیم.

فرمانده نزاجا تأکید کرد: فعلاً خطری مرز‌های ما را تهدید نمی‌کند و من هم نمی‌خواهم در این رابطه پیش‌داوری کنم، ولی آن‌هایی که اهل سناریونویسی علیه کشورمان هستند، بدانند که نیرو‌های مسلح کشورمان به‌ویژه نیروی زمینی ارتش فرصت چپ نگاه کردن به کشورمان را به هیچ نیروی متخاصمی حتی اگر به هر قدرتی هم وابسته باشد، نخواهد داد.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi