شناسه خبر : 82043
جمعه 27 فروردين 1400 , 11:51
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برگزاری آزمون استخدامی فرزندان شهید و جانباز

ثبت نام آزمون استخدامی مربوط به فرزندان شهید و جانباز ۷۰% از روز سه شنبه ۲۴ آغاز شده و تا ۳۱ فروردین ماه ادامه دارد.

فاش‌نیوز - ثبت نام آزمون استخدامی مربوط به فرزندان شهید و جانباز 70% از روز سه شنبه 24 آغاز شده و تا31 فروردین ماه ادامه دارد.

با توجه به آغاز ثبت‌نام آزمون استخدامی خاص فرزندان شهید و جانباز ۷۰ درصد و بالاتر، درباره زمان برگزاری این آزمون در دفترچه راهنما توضیح داده شده است.

ثبت‌نام آزمون استخدامی خاص فرزندان شهید و فرزندان جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر به صورت اینترنتی از روز سه‌شنبه ۲۴ فروردین ماه آغاز شده و بدون تمدید مجدد تنها تا پایان فروردین ۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت.

متقاضیان واجد شرایط باید به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org مراجعه و پس از پرداخت مبلغ ۹۰ هزار تومان به صورت الکترونیکی و با کارت‌های بانکی متصل به شبکه شتاب نسبت به تکمیل فرم ثبت‌نام و ارائه اطلاعات مورد نیاز اقدام کنند.

داوطلبان لازم است برای اطلاع از تاریخ پرینت کارت شرکت در آزمون و زمان برگزاری آزمون به اطلاعیه‌ای که در روز یکشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می‌شود، مراجعه کنند.

گفتنی است، با توجه به اینکه در این آزمون داوطلبان به سوالات آزمون عمومی پاسخ خواهند داد، بنابراین ملاک معرفی افراد به ترتیب نمره مکتسبه آنان (نمره آزمون عمومی و امتیازات قانونی مربوطه) و به تعداد یک برابر ظرفیت پذیرش در هر شغل محل صورت می‌پذیرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi