شناسه خبر : 83823
شنبه 19 تير 1400 , 10:20
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پرداخت فوق العاده مناطق جنگی

آیا با توجه به قانون تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگران، اگر یک نفر کارگر بی سواد در مناطق جنگی ترک محل کار نکرده باشد و در محل کار خود زیر اتش و توپ خدمت کرده باشد ایثارگر محسوب نمی شود؟

آیا درست است که فقط بعلت داشتن بر چسب کارگر این قشر از برخی مزایا محروم باشند اگر چه کار این کارگران بدون نام و بیسواد جهادی بزرگ است ولی بنظرم بعلت اینکه مثل بعضی ها دنبال مجوز و ثبت درخواست اعزام نبودند از حق خود محروم شده اند؟

- برادر عزیز انتقاد و گلایه شما کاملا درست و منطقی است از لحاظ قانونی هم در قانون برنامه ششم توسعه کشور در بند ث و ج ماده 112 مزایایی برای ساکنان مناطق جنگی و محروم لحاظ شده است. اما دولت از اجرای آن استنکاف می کند. امیدواریم دولت آقای رییسی به این موضوع توجه و افرادی مانند شما به حق قانونی خود برسند.

اینستاگرام
سلام خسته نباشد شوهرم در مناطق جنگی بود واز زمان ناراحتی اصحاب روان پیدا کرده است دیک سکمر هم دار د ما سه فررزند هم دارم من بییت ساال ااست خودم کار می کنم خرج زندگی می دهیم من حالاا مریص شدم توان کار ندارم جند بار از شواهر م مدارک خواستند ولی هیچ وفت خبر نشد پس که بما حفوق می دهید وقتی ما مردم از قدیم گفته شکم سیر از گرسنه خبر ندارد
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi