شناسه خبر : 86183
دوشنبه 03 آبان 1400 , 15:55
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پنجمین دوره اردوی خانواده‌های شهدا و ایثارگران مدافع حرم برگزار شد

در این اردو، خانواده‌های شهدای مدافع حرم ایرانی و هم‌چنین از تیپ‌های فاطمیون، زینبیون و جمعی از جانبازان مدافع حرم و خانواده‌های‌شان...

فاش نیوز - پنجمین دوره اردوی خانواده‌های شهدا و ایثارگران مدافع حرم با عنوان «وحدت و ولایت» در کُردان کرج برگزار شد.

به گزارش و راستای فعالیت‌های فرهنگی انجمن خادمان شهدای حرم، در هفته وحدت و در آستانه میلاد پیامبر عظیم‌الشان اسلام و امام صادق(ع) و پیرو هماهنگی‌های به عمل آمده با اداره کل اردویی‌تفریحی‌ورزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران انقلاب اسلامی، پنجمین دوره اردوی خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران مدافع حرم با عنوان «وحدت و ولایت» در مورخه 28 الی 30 مهر 1400 در کُردان کرج برگزار گردید.

در این دوره خانواده‌هایی از استان‌های اردبیل، قم، تهران و شهرستان‌های کاشان و ری، حضور داشتند. در این اردو، خانواده‌های شهدای مدافع حرم ایرانی و هم‌چنین از تیپ‌های فاطمیون، زینبیون و جمعی از جانبازان مدافع حرم و خانواده‌های‌شان مشارکت داشتند.

در این اردوی سه‌روزه نویسندگان حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از هفت استان، طی جلساتی با خانواده‌های حاضر در اردو به ثبت خاطرات‌ آنان پرداختند.

در این اردو برنامه‌های متنوع تفریحی، ورزشی و مشاوره خانواده در نظر گرفته شده بود که به اجرا درآمد.

شایان ذکر است سردار یعقوب سلیمانی معاون فرهنگی آموزشی بنیاد شهید و دکتر مستجاد حسینی، مدیر کل اردویی بنیاد و عباس طایفه، رییس هیئت مدیره انجمن خادمان شهدای حرم و سرهنگ جانباز عبدالرضا براتی مدیر عامل انجمن در این اردو حضور داشتند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi