شناسه خبر : 86311
یکشنبه 09 آبان 1400 , 09:34
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برگزاری نخستین دوره توانمندسازی خادمین شهدا

«محمد حاج‌رحیمی» مسئول کمیته خادمین شهدا در قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج از برگزاری اولین دوره توانمندسازی شبکه خادمین شهدا با حضور مسئولین کمیته‌های خادمین استان‌های اردبیل، چهارمحال بختیاری، خوزستان، لرستان، مرکزی و شهرستان‌های تابعه خبر داد و اظهار داشت: مراسم افتتاحیه این دوره در کنار پیکر‌های مطهر ۱۵ شهید تازه تفحص شده در معراج شهدای محمودوند اهواز آغاز به کار کرد.

رحیمی گفت: پس از برگزاری افتتاحیه، مسئولین کمیته‌های خادمین استان‌ها و شهرستان‌های نامبرده، عازم یادمان شهدای طلائیه شدند تا در دوره چهار روزه توانمندسازی در این یادمان شرکت کنند.

وی با اشاره به جزئیات اختتامیه دوره توانمندسازی خادمین شهدا خاطرنشان داد: این دوره با زیارت یادمان نهرخین و برگزاری اختتامیه در یادمان شهدای شلمچه به کار خود پایان خواهد داد و دوره‌های بعدی با حضور مسئولین کمیته‌های خادمین سایر استان‌ها و شهرستان‌ها به کار خود ادامه خواهد داد.

مسئول کمیته خادمین شهدا افزود: عناصر صبر، ایثار، خودسازی، تعاون و همکاری از ویژگی‌های یک خادم الشهدا است و این دوره‌ها می‌تواند در تربیت خادمین شهدا مفید و موثر باشد.

انتهای پیام/

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi