شناسه خبر : 86713
سه شنبه 25 آبان 1400 , 09:37
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دفاع از مظلوم، ارزش‌ها و ناموس جزء مرام پهلوانان است

فرمانده کل ارتش دفاع از حق، مظلوم، ارزش‌ها و ناموس را از آیین پهلوانان دانست و گفت: ورزش در ارتش یک رکن مؤکد است.

 

سرلشکر موسویامیر سرلشکر «سیدعبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز (دوشنبه) در آیین تجلیل از چهره‌های ماندگار و پیشکسوتان ورزش ارتش که در کانون بازنشستگان آجا برگزار شد، اظهار داشت: دفاع از حق، مظلوم، ارزش‌ها، ناموس و احترام به پیشکسوتان از آیین و مراسم پهلوانان است.

وی افزود: امروز ادای احترام می‌کنیم به پیشکسوتانی که در دفاع از حق، کشور و مظلوم با ایستادن در مقابل ظالم و دفاع از ناموس مرام پهلوانی را پاس داشته و در این راه مویشان را سفید کرده‌اند.

فرمانده کل ارتش اضافه کرد: ورزش و احترام به پیشکسوتان با هم قرابت و نزدیکی دارند و در همه عرصه‌های ورزشی و مخصوصا ًپهلوانی این را خیلی خوب و پررنگ مشاهده می‌کنیم و جزئی از ارزش‌های پایدار ما است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران با یک سری ارزش‌ها از جمله انضباط، سلسله‌مراتب، قانونمندی، صلابت، پاکی، صداقت و نجابت که در جهان سرآمد است، شناخته شده است، گفت: ارتش از مردم، با مردم و برای مردم است و بنابر فرمایشات مکرر و مؤکد فرمانده معظم کل قوا، مردم از صمیم قلب ارتش را دوست دارند.

سرلشکر موسوی ورزش در ارتش را یک رکن مؤکد خواند و عنوان کرد: ورزش و آمادگی جسمانی شرط لازم برای هر انتصاب، ترفیع و مسئولیت جدید در ارتش است.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi