شناسه خبر : 87177
چهارشنبه 17 آذر 1400 , 14:45
اشتراک گذاری در :
عکس روز

رئیس هیئت مدیره انجمن جانبازان نخاعی اعلام کرد:

حضور فعال انجمن جانبازان نخاعی در نمایشگاه توانبخشی

دبیران گروه های پیگیری جانبازان نخاعی استان های مختلف کشور نیز به این نمایشگاه دعوت شده اند که با اقامت در دهکده نشاط مرکز بقیةالله، طی بازدید دو روزه از این نمایشگاه در جریان محتوا و لوازم و آخرین تجهیزات توانبخشی مربوط به جانبازان نخاعی قرار گیرند...

فاش نیوز - جانبازان و انجمن جانبازان نخاعی در ششمین نمایشگاه تخصصی تجهیزات توانبخشی معلولین و جانبازان حضور فعال دارند.

به گزارش خبرنگار ما، دکتر حسن ابوطالبی، رئیس هیئت مدیره انجمن جانبازان نخاعی که برای بازدید از نمایشگاه در مجتمع نمایشگاهی بوستان گفتگو حضور یافته بود با اعلام خبر مشارکت فعال این انجمن در نمایشگاه تجهیزات توانبخشی جانبازان و معلولین امسال، در در این خصوص گفت: انجمن جانبازان نخاعی با داشتن کمیته های مختلف که یکی از آنها کمیته تجهیزات و توانبخشی است و این کمیته در کار نظارت بر تهیه و تامین تجهیزات پزشکی جانبازان نخاعی فعالیت دارد، خدمات و مشاوره هایی در این زمینه به شرکت های تولیدکننده اعم از داخلی و خارجی برای تولیدات تجهیزات توانبخشی ارائه و با کار کارشناسی که گاها با نمونه هایی که در اختیار جانبازان نخاعی برای یک دوره زمانی قرار می گیرد انجام می گیرد، مسوول این کمیته (برادر جانباز مهرآیین) با جمع آوری نقطه نظرات جانبازان، معایب و محاسن آن را به پشتیبانی و بهداشت و درمان بنیادشهید اعلام می کند تا در تهیه و خریداری تجهیزات برای جانبازان مد نظر قرار دهند.

عضو هیئت مدیره انجمن جانبازان نخاعی در ادامه گفت: حضور انجمن و جانبازان نخاعی در این نمایشگاه برای مشاوره و آشنایی بیشتر جانبازان نخاعی با تجهیزات ساخت داخل کشور  است.

وی افزود: به همین منظور انجمن جانبازان نخاعی دبیران گروه های پیگیری جانبازان نخاعی استان های مختلف کشور نیز به این نمایشگاه دعوت شده اند که با اقامت در دهکده نشاط مرکز بقیةالله، طی بازدید دو روزه از این نمایشگاه در جریان محتوا و لوازم و آخرین تجهیزات توانبخشی مربوط به جانبازان نخاعی قرار گیرند تا پس از بازگشت به استان‌های خود، یافته هایشان را در اختیار دیگر جانبازان نخاعی قرار دهند.

دکتر ابوطالبی در پایان خاطرنشان کرد: حضور انجمن جانبازان نخاعی در این نمایشگاه اعلام و پیام فعالیت هایی است که انجمن جانبازان نخاعی در دوره کرونا از قبیل تهیه اقلام بهداشتی نظیر الکل، ماسک و دستکش، هماهنگی برای تزریق خارج از نوبت واکسن خانواده جانبازان و برگزاری سمینارها، کنفرانس ها، جلسات مجازی بوده که اگرچه بخشی از فعالیت های کشور در این دوران به تعطیلی کشیده شده اما انجمن جانبازان نخاعی از تمامی ظرفیت های موجود، چه در فضای واقعی و چه فضای مجازی استفاده کرده و همچنان فعالیت خود را دارد.

همچنین به گزارش خبرنگار ما، در ششمین نمایشگاه تخصصی تجهیزات توانبخشی معلولین و جانبازان، مرکز ضایعات نخاعی بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز حضوری فعال داشت.

زهره هنرکار در این خصوص گفت: مرکز ضایعات نخاعی بنیاد شهید با معرفی سایت "آپارات" با 535 فیلم و کلیپ در خصوص بیماری‌های مختلف نظیر آلزایمر، سالمندی و بیماری‌های گوناگون راهکارهای مفیدی را ارائه می‌دهد.

وی همچنین اضافه کرد: علاوه بر این، کتاب‌های "مهارت‌های زندگی"، "بهداشت دهان و دندان" نیز موجود است که به صورت رایگان در اختیار بازدیدکنندگان از این غرفه قرار خواهد گرفت.

اینستاگرام
سلام و عرض ادب
از زحمات جناب دکتر ابوطالبی عزیز و دوستان انجمن جانبازان نخاعی و زحمتکشان سایت وزین فاش نیوز سپاسگزاریم.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi