شناسه خبر : 87257
یکشنبه 21 آذر 1400 , 09:19
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تجلیل ازپرستاران بیمارستان‌های بنیادشهید

مشاور عالی و مدیرکل حوزه ریاست و جمعی از مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران روز شنبه 20 آذرماه به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار از خدمات پرستاران بیمارستان‌های مصطفی خمینی، ساسان و خاتم‌الانبیا (ص) تجلیل و تقدیر کردند.
 
پرستاران بیمارستان‌های مصطفی خمینی، ساسان و خاتم‌الانبیا (ص) تجلیل شدند

 سعید حقیقی، مشاور عالی و مدیرکل حوزه ریاست و جمعی از مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور در بیمارستان‌های مصطفی خمینی، ساسان و خاتم‌الانبیا (ص) ضمن دیدار با پرستاران این بیمارستان‌ها از زحمات و خدمات آنها تقدیر و تجلیل کردند.
مدیرکل حوزه ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران در این دیدارها ضمن ابلاغ پیام و سلام دکتر قاضی‌زاده هاشمی، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به جامعه پرستاری، گفت: جامعه پرستاران از جمله ایثارگران واقعی هستند و زحمات پرستاران و کادر درمانی کشور به ویژه در دوران شیوع ویروس کرونا در اذهان عمومی زبان زد بوده و از یاد نخواهد رفت.
مشاور عالی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خطاب به جامعه پرستاری، گفت: هر وقت صحبت از ایثار می‌شود یاد شما پرستاران برای همه مردم تداعی می‌شود. ما همیشه به یاد شما هستیم و دعا می‌کنیم با حضرت زینب (س) محشور شوید.
محمد غفوری، سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ نیز گفت: بیش از ۹۰ هزار ایثارگر در تهران حضور دارند و خدمت رسانی به این عزیزان توسط سه بیمارستان خاتم‌الانبیا (ص)، بیمارستان ساسان و مصطفی خمینی (ره) ارائه می‌شود.
سمیه گنجی، مشاور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در امور بانوان و خانواده نیز ضمن تبریک ولادت حضرت زینب (س) گفت: پرستاران با علاقه مسئولیت خطیر خدمات رسانی به مردم را به عهده گرفتند و در ایام کرونا همت جانانه کردند و افتخار می‌کنم در خدمت شما پرستاران بوده و در حوزه بانوان و خانواده تمام تلاش خود را در جهت پاسخگویی و حل مسائل این عزیزان به کار خواهیم گرفت.
در این مراسم جمعی از پرستاران به بیان مشکلات خود پرداختند و با حضور سعید حقیقی، مشاور عالی و مدیرکل حوزه ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران از آنها تجلیل شد.

منبع: tasnimnews خبرگزاری تسنیم
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi