شناسه خبر : 87604
دوشنبه 06 دي 1400 , 11:35
اشتراک گذاری در :
عکس روز

با صدور بیانیه ای

انجمن جانبازان نخاعی حماسه نهم دی را گرامی داشت

روز نهم دی، روزی است که مردم ایران نشان دادند دشمنان انقلاب را به خوبی می‌شناسند و هرگز فریب حیله‌ها و نیرنگ‌های آنان را نمی‌خورند...

انجمن جانبازان نخاعی با صدور بیانیه ای، ضمن بیعت با آرمان های امامین انقلاب، سالگرد حماسه فتنه‌سوز نهم دی‌ماه سال 88 را گرامی داشت.

در این بیانیه آمده است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

مقام معظم رهبری «دامت عزه العالی»
(مردم عزیز ما در روز نهم دی، آنچنان عظمتی از خود نشان دادند که دنیا را خیره کرد)

روز نهم دی، روزی است که مردم ایران نشان دادند دشمنان انقلاب را به خوبی می‌شناسند و هرگز فریب حیله‌ها و نیرنگ‌های آنان را نمی‌خورند. روز نهم دی روزی است که مردم ایران نشان دادند که با بصیرتند و در میان گرد و غباری که فتنه گران به پا کرده اند هرگز، نه راه را گم می‌کنند و نه دست از راهبر واقعی که همانا ولایت فقیه است، بر می‌دارند.
روز نهم دی روزی است که مردم مسلمان و انقلابی ایران نشان دادند که به این سخن حضرت امام (ره) که فرمودند: «پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد» در عمل به‌خوبی پایبند هستند.

حماسه 9 دی، نماد سربلندی، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده اند و با خروش اعلام کردند، که اگر دشمن در برابر دین آنها بایستد، در برابر همه دنیای آنها خواهند ایستاد.
نهم دی، روز غلبه جنود الهی بر جنود شیطان است. روز قیام ملت ایران و آشکار ساختن خشم مقدس در برابر اهانت ها و حرمت شکنی های عده ای غافل و بی بصیرت و یا مزدور وابسته به اجانب نسبت به مقدسات در روز عاشورای حسینی است.

نهم دی در تاریخ انقلاب اسلامی با عنوان روز «بصیرت» به یوم‌اللهی ماندگار تبدیل گردید. در این روز  تاریخی، ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی، حماسه ای دیگر آفرید و دشمنان خدا و دینش را مأیوس و ناامید کرد و قلب امام زمان (عج) و نائب بر حقش، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(دامت برکاته) را شاد کرد.

انجمن جانبازان نخاعی ایرانیان ضمن گرامی‌داشت حماسه پر شور و مردمی ایران اسلامی، بار دیگر به دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی هشدار می دهد که  پیش از فراهم آوردن رسوایی های بیشتر برای خود، دست از کینه‌توزی بر علیه نظامی که بر خون شهیدان بنا شده است بردارند.

انجمن جانبازان نخاعی ایرانیان
دی ماه 1400

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi