شناسه خبر : 88362
سه شنبه 12 بهمن 1400 , 08:43
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پدر شهیدان «محمد و ابراهیم عباسی» به فرزندان شهیدش پیوست

مرحوم «محمدعلی عباسی» پدر شهیدان والامقام «محمد و ابراهیم عباسی»، به علت بیماری و کهولت سن، دار فانی را وداع گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.
 
پدر شهیدان والامقام «محمد و ابراهیم عباسی» به فرزندان شهیدش پیوست
مرحوم «حاج محمدعلی عباسی» پدر شهیدان والامقام «محمد و ابراهیم عباسی»، به علت بیماری و کهولت سن، دار فانی را وداع گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.
پیکر این پدر فداکار و اسوه صبر و مقاومت، ساعت 14 امروز از محل بهشت متقین بیرجند در میان حزن و اندوه انبوه خانواده‌های معظم شهدا، رزمندگان و جانبازان و مردم همیشه در صحنه شهرستان بیرجند و مسئولین و با حضور خادمان خانواده‌های شاهد و ایثارگر خراسان جنوبی تشییع و به خاک سپرده می‌شود.
شهید محمد عباسی در 24 مهرماه 1340 در روستای رومنجان از توابع شهرستان بیرجند دیده به جهان گشود و در تاریخ 27 اردیبهشت 1367 در عملیات زرهی میمک بر اثر اصابت ترکش به فیض عظمای شهادت نائل آمد.
شهید ابراهیم عباسی نیز در سال 1353 به دنیا آمد و 1391 در محور اصلی ایرانشهر به چابهار در حین درگیری با اشرار مسلح مجروح و پس از عزیمت به بیمارستان به علت خونریزی زیاد به شهادت رسید.
منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi