شناسه خبر : 89041
سه شنبه 17 اسفند 1400 , 09:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مراسم تقدیر از بانوان جانباز برگزار شد

مراسم تقدیر از بانوان جانباز به مناسبت ولادت حضرت ابوالفضل (ع) و روز جانباز روز دوشنبه ۱۶ اسفندماه با حضور معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور و مشاور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در امور بانوان و خانواده در دهکده نشاط ولیعصر (عج) برگزار شد.
 
مراسم تقدیر از بانوان جانباز برگزار شد/خانواده جانبازان در همه لحظات در حال جهاد هستند

 انسیه خزعلی، معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور در این مراسم گفت: در طول چندماه گذشته دیدارهای متعددی با خانواده شهدا و ایثارگران داشته‌ام و مشکلات جامعه ایثارگری را پیگیری کرده‌ام که امیدوار هستم که مشکلات آنها که برخی به دلیل وجود مشکلات قانونی است، مرتفع شود.
معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: جانبازان جایگاهی دارند که مورد غبطه بسیاری افراد است زیرا با نبرد و ایستادگی، شهامت خود را در زندگی نشان دادند. این عزیزان دارای اجر و پاداش فراوانی هستند زیرا در قرآن کریم آمده است که هرکس در جبهه‌های نبرد دچار مجروحیت شود خداوند نگاه ویژه‌ای به او خواهد داشت. این امیدی است که شما عزیزان جانباز به آن دلبسته اید زیرا خداوند از شما که زندگی خود را وقف کرده‌اید، راضی است.
خزعلی خطاب به بانوان جانباز در این مراسم گفت: خانواده‌های جانبازان به ویژه جانبازان اعصاب و روان با صبوری خود لحظه به لحظه در حال جهاد هستند. ما وظیفه داریم که به مشکلات جانبازان رسیدگی کنیم و درخواست شما برای دیدار با مقام معظم رهبری و رئیس جمهور محترم را منتقل خواهیم کرد. ما به شما افتخار می‌کنیم و شما را ولی نعمت خود می‌دانیم و هر چه در توان داشته باشیم برای حل مشکلات شما عزیزان انجام خواهیم داد.
معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور با اشاره به جایگاه و مقام جانباز در قرآن کریم، گفت: امیدوار هستیم که مشکلات کشور حل شود و گشایش‌هایی صورت بگیرد و رحمت الهی بر کشور ما ببارد. باید بدانیم اگر عنایت و صبر شما جانبازان عزیز نبود ما امروز این عزت و سربلندی را در منطقه و جهان نداشتیم.
در این مراسم بانوان جانباز و همسران جانبازان به بیان مشکلات و دغدغه‌های جانبازان پرداختند و در پایان این مراسم از بانوان جانباز با حضور انسیه خزعلی، معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور و سمیه گنجی، مشاور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در امور بانوان و خانواده تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi