شناسه خبر : 89385
سه شنبه 16 فروردين 1401 , 09:29
اشتراک گذاری در :
عکس روز

در حوزه موشک‌های نقطه‌زن به بالاترین دستاورد‌ها رسیده‌ایم

امیر سرتیپ حیدری گفت: توان رزمی نیروی زمینی ارتش به نحو چشم‌گیری افزایش پیدا کرده است و در حوزه موشک‌های نقطه‌زن، به بالاترین دستاورد‌ها رسیده‌ایم.

 

در حوزه موشک‌های نقطه‌زن به بالاترین دستاورد‌ها رسیده‌ایمامیر سرتیپ کیومرث حیدری در دیدار فرماندهان و کارکنان ستاد این نیرو با اشاره به فرمایش های مقام معظم رهبری (مد‌ظله‌العالی) که جهاد تبیین را فریضه‌ای قطعی و فوری دانستند، اظهار داشت: هر شخصی که افتخار زندگی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را دارد باید در حد توان و فرصت خود، مبادرت به جهاد تبیین کند تا در این فریضه، تحت امر رهبر معظم انقلاب اسلامی عمل کرده باشیم.

وی با بیان اینکه هر شخص باید در حد توان خود، در جهت تبلیغ جهاد تبیین بکوشد، افزود: امروزه بیش از ۱۴۰ رسانه علیه نظام جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‌کنند که البته از یک لحاظ نشان از قدرت بالای نظام مقدس ایران اسلامی دارد، پس به حرکت جهادی عظیمی در مقابل این شبیخون فرهنگی دشمنان نیاز داریم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با تاکید بر اهمیت والای جایگاه جهاد تبیین در تثبیت جایگاه ولایت‌فقیه در جامعه اظهار کرد: ولایت فقیه، عامل استمرار حرکت فعالانه و پویایی انقلاب است.

امیر سرتیپ حیدری با اشاره به تعظیم قدرت‌های بزرگ جهان در مقابل اقتدار ایران اسلامی، خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی ایران با اقتدار صریح خود، باعث شده است که کشور‌های دارای حق وتو، به دنبال راهی برای راضی کردن ما در مذاکرات باشند.

وی با بیان این که اقتدار جمهوری اسلامی ایران، مرهون سه مؤلفه اساسی است، ادامه داد: این سه عامل عبارتند از؛ رهبری نظام که متصل به ائمه معصومین (ع) است، مکتب رهایی‌بخش اسلام و مردم که نیرو‌های مسلح نیز جزوی از آن هستند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به پیشرفت‌های زیرساختی و امکاناتی در مرز‌های کشور، تصریح کرد: اتحاد در کشور‌های اسلامی، موجب ناامیدی روزافزون دشمنان اسلام خواهد شد.

امیر سرتیپ حیدری ادامه داد: توان رزمی نیروی زمینی ارتش به نحو چشم‌گیری افزایش پیدا کرده است و در حوزه موشک‌های نقطه‌زن، به بالاترین دستاورد‌ها رسیده‌ایم. موفقیت امروز را مرهون تلاش و زحمات تک تک فرماندهان و کارکنان نزاجا هستیم و این امر موجب شده است تا رهبر معظم انقلاب از این نیرو، رضایت کاملی داشته باشند.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi