شناسه خبر : 89522
دوشنبه 05 ارديبهشت 1401 , 12:15
اشتراک گذاری در :
عکس روز

با ضرب‌الأجل خروج از ان‌پی‌تی به مذاکرات برگردیم

صلاح ما در این نیست که چهار صباح عمر را به خفت و خواری بگذرانیم. برای ما مرگ گواراتر از داغ ننگی است که بر پیشانی هایمان باشد. ما برای مذاکره کردن انقلاب نکرده ایم. راهی که ما در انقلاب اسلامی رفتیم سر مشق نسل ها در حال و آینده است. یک ایران آزاد و قدرتمند و با شرف، بهتر از مذاکرات بی ارزش با اروپائیان خائن با ضعف و تحقیر و سر کوفت است که هر روز پرونده تازه ای علیه ما باز می کنند...

فاش نیوز - مذاکرات برجام یک معامله نیست مصاف دو جنگ حق و باطل است کجا دیدید که حق و باطلی با هم توافق و مذاکره کنند و به نتیجه برسند آنها مذاکرات را تنها راه نابودی انقلاب و نظام ایران می دانند و با نوچه های اروپائی‌شان ما را در بلاتکلیفی رها کرده اند. آنها طرح فرسایش انقلاب اسلامی را مدت‌هاست آغاز کرده اند. ما فقط با ضرب‌الأجل خارج شدن از NPT و لغو تحریم ها باید به مذاکرات برگردیم. آن وقت است که به پای ما می افتند و دوستان و دشمنانمان را بهتر می شناسیم. خارج شدن ما از NPT به معنی ساختن بمب اتمی نیست. برای زیر دریایی های اتمی است که بیست و پنج سال در زیر دریا احتیاج به سوخت ندارد و مقام معظم رهبری چندی پیش به این موضوع که باید سوخت زیر دریایی هسته ای صلح آمیز داشته باشیم، به دولت تذکر دادند. آقای رئیسی، وظیفه رهبری با تبعیت از رهبری تفاوت دارد.

مذاکرات با اروپا نقطه برخورد انقلاب اسلامی و نظام سلطه است و ادامه مذاکرات خفت‌بار برجام هیچ معنایی جز شکست ما و ذلت ما ایرانیان در داخل و خارج نخواهد داشت. اگر الان رهایشان نکنیم و ضرب‌الأجل خروج از ان‌پی‌تی ندهیم، ایران از ونزوئلا بدتر خواهد شد و دیگر نمی توانیم متوقف‌شان کنیم و این یعنی نابودی انقلاب و نظام ما و همه آرمان‌های امام راحل و پایمال شدن خون دویست و سی هزار شهید گلگون کفن و یک میلیون جانباز و نابودی عزت و شرف ما و نابودی ایران و یا در بهترین حالت، به انقیاد درآمدن آن.

عقل برتر در عدم اظهار به تیزهوشی ظاهر می شود، صدای برتر در سکوت متجلی می شود و سیاست برتر در عدم آشکار ساختن تصمیم نهفته است؛ اما دولت قبل با آشکار کردن تصمیم خود که آمریکا کدخدای جهان است، تصمیم خود را آشکار ساخت و همان اول بازی را باخت. ولی شما آقای رئیسی هیچ گفتمانی برای مذاکرات برجام برنامه ریزی نکرده اید. این توافق چون توسط آمریکائیان تروریست و دولت فاسد قبلی به کمک رئیس مجلس قبلی به مردم ما تحمیل شد، الان باید از بین برود. چرا دولت شما با یک لایحه در مجلس ادامه مذاکرات بی ارزش برجام با غرب را به نمایندگان مردم در مجلس واگذار نمی کنید؟

 

ظرفیت عظیم مردم ایران برای منافع نامشروع آمریکا و نظام های چپاولگر یک خطر و برای رژیم غاصب اسرائیل یک خطر موجودیتی محسوب می شود

برای درک سیاسی هر جامعه ای اول باید آن جامعه را بیازمایید و بفهمید آمریکا و اسرائیل اینک فقط با تهدید خروج ایران از NPT در یک ضرب‌الأجل مبنی بر اینکه اگر تحریم ها لغو نشود ما از ان پی تی خارج می شویم باید از همین الان همه بازرسی ها و دوربین ها و پادمان های اضافه را آتش بزنید آمریکائیان و نوچه های اروپائیش که الان دیگر اهرم قدرتی ندارند جز پارس کردن و قیل و قال کردن دیگر اهرمی علیه ما ندارند همه تهدیدها و تحریم ها و فشار حداکثری شان به درب بسته خورد و حالا هیچ چیز جز الاف کردن ایران ندارند آنها هر چقدر دیگر تحریم و تهدید کنند دیگر فایده چندانی برایشان ندارد و دنیا هم فهمیده که ایران بمب اتم نمی سازد وقتی روزی چهار هزار موشک در شبانه روز از ایران به سمت اسرائیل شلیک شود غیر از لبنان و عراق و سوریه و یمن و فلسطین که انتقام شان جداست آمریکا هم از منطقه فرار می کند.

آقای رئیسی، شما نزدیک 9 ماه است که دارید با اروپائیان که همان حرف آمریکائیان را با رنگ و لعاب تازه می زنند مذاکرات بدون نتیجه را ادامه می دهید. می شود واقعیت ها را بگوئید که آنها چه چیزی جز وعده های شیرین (لغو تحریم ها) به شما داده اند. قسم می خورم این نوچه های آمریکائیان که اروپائیان باشند هر دفعه که می آیند و می روند جز وعده به شما چیزی تحویل نمی دهند و نمی خواهند که بدهند.

 

اسلامی در عرصه نظری و مشاهده ایرانی قدرتمند و عزتمند در عرصه عملی و نشان دادن نظامی مبتنی بر ولایت فقیه به جهانیان و این میسر اتفاق نمی افتد فقط با التیماتوم خروج از NPT و قطع کردن بازرسی ها و پادمان ها و خروج بازرسان جاسوس

برای آمریکائیان ماندن تحریم‌ها و اضافه کردن تحریم ها راهی قدیمی‌ست برای رسیدن به یک هدف جدید ولی برای دولت قبلی امتیاز دادن به آنها ابزار بود برای رسیدن به یک هدف قدیمی.

ما می دانیم که در سیاست هر طرفی که زودتر عصبانی می شود همیشه بازنده است ولی این عصبانیت نیست یک ضرب‌الأجل است. آقای رئیسی، مگر مقام معظم رهبری نفرمودند ما در مقابل تهدید، تهدید می کنیم؟ پس تهدید شما کجا رفته؟ چرا آتش به اختیار عمل نمی کنید؟ چرا نمی گوئید اگر تحریم ها لغو نشود از NPT خارج می شویم آقای رئیسی، دولت شما بی گفتمان‌ترین دولت انقلاب است که هیچ برنامه ای در این 9 ماهه در سیاست خارجی ندارد. فقط آقای رئیسی خود را معطل مذاکرات و وقت‌کشی اروپائیان که پادوهای آمریکا هستند کرده اید.

از نظر آمریکائیان اگر همین الان هیچ سانتریفوژی در ایران نچرخد و تمام پیچ و مهره های هسته ای ایران را باز کنند و ببرند، ایران همه موشک هایش را به آنها بدهد، از حمایت حزب‌الله لبنان و حماس و جهاد و سوریه و مظلومین جهان دست بردارد و حتی اگر ایران رژیم اسرائیل را به رسمیت بشناسد، حتی اگر جمهوری اسلامی سقوط کند و دیگر اسمی از انقلاب اسلامی در دنیا نباشد و یک نظام سر سپرده همچون در ایران سر کار بیاید که زیر نفوذ خودشان باشد، باز هم دشمنی آمریکا با ایران تمام نخواهد شد. چون تازه بر می گردند به زمان شاه و این یعنی اینکه در مردم ایران یک ظرفیت عظیم برای نابودی سلطه‌گران و حمایت از مستضعفان جهان وجود دارد که اگر می خواست این ظرفیت از بین برود در این چهل و سه سالی که ظالمانه ترین جنایات، تحریم ها و قساوت ها را در حق مردم ایران انجام دادند باید این ظرفیت از بین می رفت. این ظرفیت عظیم برای منافع نامشروع آمریکا و نظام های چپاولگر یک خطر و برای رژیم غاصب اسرائیل یک خطر موجودیتی محسوب می شود.

تنها راهبرد سیاست آمریکا ادامه مذاکرات اروپا با ایران است تا ایران را در همین وضع رها کنند. در زمان حاضر هدر دادن وقت ایران برای آنها از طلا ارزشمندتر است.

آقای رئیسی، آنها دیگر تهدید و تحریم هایشان و فشار حداکثری‌شان شکست خورده و ناچار دوباره به مذاکرات (وقت گذرانی) رو آورده اند. آنها چون پول و قدرت دارند وقتی با کشوری استارت سیاسی می زنند، تا قیامت هم صبر می کنند تا موقعیتی مثل برجام پیش بیاید. اگر تحریم ها را لغو کنند جواب عربستان و دیکتاتورهای عرب و منطقه را چه بدهند؟ لغو تحریم های ایران یعنی نابودی اسرائیل، یعنی پایان جنگ یمن و سوریه و عراق و کوتاه کردن دست آمریکا و اسرائیل و انگلستان از کشورهای مرتجع خلیج فارس.

ظاهرا گردن ما مردم مظلوم ایران زیر تبر گردن جهل دولتمردان ما قرار دارد چرا که ادامه مذاکرات بی ارزش ایران و اروپا که برای آمریکائیان بر سر برجام چانه‌زنی می کنند نشان از این موضوع دارد.

جهل دولت و مردم ما در مذاکرات بی ارزش برجام، ادامه دادن مذاکرات برجام که برای ما جز خفت و خواری نداشته و ندارد. ایران به وقت‌گذرانی و مذاکرات بی مقدار با اروپا احتیاج ندارد؛ به خارج شدن از پادمان های اضافه و بستن دوربین ها و اخراج بازرسان و جاسوسان آژانس احتیاج دارد.

 

مذاکرات با اروپا نقطه برخورد انقلاب اسلامی و نظام سلطه است و ادامه مذاکرات خفت بار برجام هیچ معنی جز شکست ما و ذلت ما ایرانیان در داخل و خارج ندارد

 

آیا این را نمی دانید که تکلیف مردم ایران در مذاکرات با آمریکا به وسعت یک جبهه جهانی است نه موقعیت یک معامله در مذاکرات؟ چرا عروسک خیمه شب بازی اروپائیان بی مقدار شده اید؟! اروپائیان فقط حرف آمریکائیان یانکی تروریست را با رنگ و لعاب و دروغ های شیرین وعده می دهند و بعد به ریشتان می خندند همانطور که هشت سال به ریش دولت قبل خندیدند.

آمریکائیان صدها توافق و مذاکره را امضا می کنند و هزاران امتیاز می گیرند تا توافقی را امضاء کنند؛ بعد به راحتی آب خوردن امضای خود را پاره می کنند. آنها در مذاکرات چیزی به نام مساوی ندارند! همان اول می گویند به اندازه ای که در دنیا ثروت و اقتصاد دارید حرف بزنید. ولی ما الان باید با قدرت از خواسته های خودمان حرف بزنیم.

صلاح ما در این نیست که چهار صباح عمر را به خفت و خواری بگذرانیم. برای ما مرگ گواراتر از داغ ننگی است که بر پیشانی هایمان باشد. ما برای مذاکره کردن انقلاب نکرده ایم. راهی که ما در انقلاب اسلامی رفتیم سر مشق نسل ها در حال و آینده است. یک ایران آزاد و قدرتمند و با شرف، بهتر از مذاکرات بی ارزش با اروپائیان خائن با ضعف و تحقیر و سر کوفت است که هر روز پرونده تازه ای علیه ما باز می کنند. آنها فقط می خواهند از راه دیپلماسی وقت دولت ایران و نیروی شما را بگیرند و هیچ تحریمی را لغو نمی کنند. این راهبردشان است و بعد سراغ موشک ها و نفوذ منطقه ای ما می آیند و این راهبردشان را تا سقوط و نابودی انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی و ایران ادامه می دهند.

به رسمیت شناختن حق غنی سازی و حق موشکی و حق منطقه ای در ایران حق کسانی است که قدرت به رسمیت شناختن این حق را داشته باشند. سران ذلیل و یانکی های آمریکائی شکست خورده در موقعیتی نیستند که چنین ادعایی را بکنند. آنها برای دشمنی با مردم ایران چیزی کم نگذاشتند و تا جائی پیش رفتند که به صدام اجازه دادند از سلاح شیمایی علیه مردم ایران در شهر سردشت و حلبچه عراق استفاده کند. الان هم آمریکائیان مثل زنان روسپی در جهان می گردند تا ارتباطات بقیه کشورها را با ایران قطع کنند. ولی بچه های انقلابی به کید منافقان واقف اند و آن را در هم می کوبند.

سپاه پاسداران دشمنی را که نتواند شکست بدهد هرگز زخمی اش نمی کند و موشک باران پایگاه عین الاسد آمریکائیان توسط سپاه پاسدارن یعنی اینکه ایران قدرت شکست آمریکا را دارد.

| جانباز داریوش احمدرضا بهمنیار(کارشناس مسایل سیاسی و بین‌الملل)

اینستاگرام
در عجب ام !!!
چرادرفرمان آقا، یرای آتش زدن برجام، سنگ اندازی می‌کنند!
صبر آقا حکیمانه است.
منتظر اجرای دستوررهبر و مقتدایمان هستیم.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi