شناسه خبر : 90091
سه شنبه 20 ارديبهشت 1401 , 12:04
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نخستین همایش تجلیل از معلمین، اساتید و همیاران طرح شاهد برگزار شد

۳۱ معلم، استاد حوزه و دانشگاه، همیار طرح شاهد استان تهران و ۱۱۹نفر از سراسر کشور مورد تجلیل قرار گرفتند...

فاش نیوز - اولین همایش تجلیل از  معلمین، اساتید و همیاران طرح شاهد در باغ‌موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزارشد.

به گزارش خبرنگار ما به مناسبت گرامیداشت روز معلم  اولین همایش تجلیل از معلمان، اساتید و همیاران طرح شاهد پیش از ظهر روز سه شنبه در سالن خلیج فارس باغ‌موزه دفاع مقدس برگزار شد.

این همایش که با حضور حجت الاسلام یونس شکری، نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران، دکتر قاضی زاده هاشمی رئیس بنیادشهید و امور ایثارگران، هاشمی معاونت آموزشی بنیاد و تعدادی از معلمین و اساتید منتخب حوزه و دانشگاه برگزار شد.

رئیس بنیادشهید و امور ایثارگران در این مراسم گفت: طبیعتا دستاوردهای هر خانواده و جامعه، فرزندان آنها هستند و شاید بزرگترین دغدغه هر پدر و مادری در این سرزمین تربیت فرزندان باشد  و شاید نام دارترین شخصیت های عالم توفیق و موفقیت شان به عملکرد فرزندانشان بستگی دارد.

وی در ادامه اضافه کرد: عظمت پدر و مادر شهید به خاطر پدر و مادر شهید است که در بستر آن خانواده، شهید رشد کرده و کسی که به سعادت رسیده و به قله رسیده. خیلی از بزرگان معرفتی و معنوی و مسوولین کشور نیز به سبب عملکرد بد فرزندانشان بدنام شده اند. آنها چون در تربیت فرزندانشان موفق نبوده اند، نتوانسته اند فرزندان صالحی تربیت کنند. البته ما وارد قضاوت نمی شویم اما افکار عمومی چنین قضاوتی دارند.

رئیس بنیادشهید و امور ایثارگران سپس خاطرنشان کرد: حضرت امام(ره) زمانی که طرح شاهد را پایه گذاری می کردند، شاید نگاهشان به غیر از اینکه پرچمداری انقلاب و نظام اسلامی باید به دست فرزندان مجاهدین و آنانی که در عرصه جهاد و شهادت وفاداری خود را به مکتب امام(ره) نشان دادند، این نگاه را هم داشتند که فرزندان به امانت گذاشته شهدا و جانبازان - اگرچه فرصت حضور در کنار فرزندانشان را ندارند - ما وظیفه داریم این فرصت را پر نموده و ارتقا دهیم و آینده انقلاب به عملکرد فرزندانشان سنجیده خواهدشد.

معاون رئیس جمهور در بنیادشهید و امور ایثارگران در ادامه افزود: این وظیفه ای است که عزیزان ما در طرح شاهد برعهده دارند. امیدواریم این طرح بالنده تر از گذشته اجرایی شود و هدف از این مراسم نیز یادآوری است که ما به این عزیزان بگوییم ما به یادتان هستیم و سپاسگزاریم.

وی در پایان تاکید کرد: بنیاد شهید و امورایثارگران وظیفه دارد در این عرصه حضور جدی داشته باشد و تلاش ما این است که هم در محتواهای آموزشی و هم در ارزیابی عملکردها، فرزندانی را که در دستان ما به امانت هستند را  به سطح بالا ارتقا دهیم.

در ادامه همسر شهید هسته ای، داریوش رضایی نژاد و لیلا کیوانفر معلم فداکار، از سوی رئیس بنیادشهید و امور ایثارگران به صورت جداگانه مورد تقدیر قرار گرفتند.

در بخش پایانی این همایش نیز همزمان از ۳۱ معلم، استاد حوزه و دانشگاه و همیار طرح شاهد استان تهران و ۱۱۹نفر از سراسر کشور تجلیل به عمل آمد.

قابل ذکر است این مراسم  به صورت وبینار برای تمامی استان‌های پخش می شد.

| صنوبر محمدی

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi