شناسه خبر : 90720
دوشنبه 23 خرداد 1401 , 11:58
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جشن میلاد امام الرئوف (ع) با حضور جانبازان بصیر برگزار شد

جشن ولادت با سعادت امام رضا (ع) در سالروز میلاد آن امام همام و آیین تجلیل از جانبازان بصیر در مجموعه ورزشی قمربنی هاشم (ع) برگزار شد.

 

جشن میلاد امام الرئوف (ع) با حضور جانبازان بصیر برگزار شد«عبدالله مرتضوی» مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران شهرستان‌های استان تهران طی سخنانی کوتاه عصر دیروز (شنبه) در مراسم جشن میلاد امام رضا (ع) و آیین تجلیل از جانبازان بصیر در مجموعه ورزشی قمربنی هاشم (ع) با بیان اینکه دهه کرامت نیز همچون دیگر مناسبت‌های ملی و مذهبی با یاد و نام شهدای انقلاب اسلامی گره خورده است، اظهار داشت: بذل کریمانه جان و اعضای بدن توسط شهدا و ایثارگران در راه مقدس دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی فقط در پرتو تعالیم بزرگانی میسر و گوارا است که نام و یاد آنان الهام بخش و منشا دهه کرامت شده است.

وی افزود: کسانی که جان عزیز خود را با کرامت تمام در راه اعتلای اسلام و ایران فدا کردند با اندیشه، رفتار و گفتار ائمه هدی (ع) از جمله امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) آشنا بودند و امروز برای تداوم راه آنان و روشن نگه داشتن چراغی که آنان برافروختند نیاز به این آموزه‌ها همچنان احساس می‌شود.

این مراسم با جشن و سرور و مدیحه سرایی امام الرئوف همراه بود و در پایان کیکی که مزین به تصویر بارگاه ملکوتی رضوی بود، بین حاضران توزیع و از جانبازان بصیر با اهداء لوح سپاس و یک جلد کلام الله مجید تجلیل شد.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi