شناسه خبر : 90930
چهارشنبه 01 تير 1401 , 09:08
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پایان پایش کمک‌معیشت جانبازان

دستیار ویژه و قائم مقام در امور جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران از برقراری کمک‌معیشت ۳۵۲۷ نفر از ایثارگران فاقد شغل و درامد جدید خبر داد.
 
پایان پایش کمک‌معیشت جانبازان/ اخذ رضایت برای واریز حقوق ۱۰۷ نفر از والدین و همسران شهدا

 کامیار ثقفی در مورد برقراری کمک‌معیشت جانبازان معسر، گفت: با پیگیری ادارات کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان‌ها، ۳۵۲۷ نفر جدید از ایثارگران معزز واجد شرایط، شناسایی و پس از طی مراحل قانونی از همین ماه برای این عزیزان کمک‌معیشت برقرار شد.
وی با بیان اینکه با اقدامات بنیاد شهید و امور ایثارگران تعداد واجدین شرایط دریافت کمک‌معیشت حدود ۴ درصد رشد داشته است، افزود: مقرر شده است این روند تا شناسایی همه واجدین شرایط و متقاضیان فاقد شغل و درآمد ادامه یابد و به محض اخذ درخواست از این عزیزان در اولین ماه نسبت به برقراری این حق قانونی اقدام شود.
دستیار ویژه و قائم مقام در امور جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطرنشان کرد: حدود دو و نیم درصد از ایثارگران گرامی که تاکنون کمک‌معیشت دریافت می‌کردند با توجه به اینکه طبق استعلام‌های صورت گرفته حقوق و یا از محل دیگری کمک‌معیشت دریافت می‌کنند، واجد شرایط شناخته نشدند.
ثقفی همچنین در مورد برخی والدین و همسران شهدا که تاکنون حقوق و مزایایی از بنیاد شهید و امور ایثارگران دریافت نمی‌کردند نیز گفت: با مراجعه همکاران ما به ۱۰۷ نفر از والدین عزیز و همسران گرانقدر شهدا و اخذ رضایت از این عزیزان، از همین ماه نسبت به برقراری مستمری و حقوق این عزیزان اقدام شده است.

منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi