شناسه خبر : 91054
دوشنبه 06 تير 1401 , 09:18
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جانباز ۷۰ درصد شهرستان بیرجند به شهادت رسید

جانباز ۷۰ درصد شهید "علی یاری" از شهرستان بیرجندی پس از ۱۱ سال تحمل آلام ناشی از مجروحیت بال در بال ملائک گشود و به غافله شهیدان پیوست.

فاش نیوز - "علی یاری" جانباز 70 درصد، از ایثارگران و جانبازان مدافع امنیت کشور عزیزمان ایران، بعد از سال ها مجاهدت و مقاومت دعوت حق را لبیک گفت و به شهیدان پیوست.
 
جانباز گرانقدر 70 درصد «علی یاری» به یاران شهیدش پیوست
 جانباز 70 درصد شهید "علی یاری" از شهرستان بیرجندی پس از ۱۱ سال تحمل آلام ناشی از مجروحیت بال در بال ملائک گشود و به غافله شهیدان پیوست.
 وی در اول آذر ماه 1366 در خانواده ای متدین و مذهبی دیده به جهان گشود و بخاطر علاقه ای که به حفظ انقلاب، نظام اسلامی و کشورش داشت 20 شهریور سال 1386 به استخدام سپاه درآمد و در قامت یک پاسدار جوان به انجام ماموریت های مختلف پرداخت که در 14 آذر سال 1390 در حین مأموریت در منطقه بندان جنوب شرق کشور دچار جراحت شدید شد و مدت 11 سال در کما به سر می‌بُرد که سرانجام شب گذشته به فوض عظمای شهادت نائل آمد.
پیکر مطهر جانباز 70 درصدشهید علی یاری بیرجندی روز گذشته یکشنبه 5 تیرماه از محل هیئت ابوالفضلی (مصلی بیرجند) تشییع و در گلزار شهدای بیرجند در کنار دیگر شهیدان این شهرستان آرام گرفت.
 
اینستاگرام
سلام جناب ریس محترم خسته نباشید پرونده پدرم شهید رمضانعلی رضای چرا مسدود شده و بنیادشهید اصفهان جواب گو نیست از پیگیری شما سپاس گذارم
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi