شناسه خبر : 91350
شنبه 18 تير 1401 , 09:32
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مجمع عمومی سازمان اموال و املاک کوثر برگزار شد

مجمع عمومی عادی سالیانه سازمان اموال و املاک کوثر به ریاست معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در محل سالن اجتماعات مجتمع شهید رسول‌زاده برگزار شد.
 
مجمع عمومی سازمان اموال و املاک کوثر برگزار شد/ توسعه زیرساخت‌های خدمات‌رسانی به ایثارگران ضروری است

 دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در این نشست توجه به حقوق ایثارگران را از تکالیف اصلی سازمان‌های زیرمجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران اعلام کرد و گفت: ایجاد منابع لازم برای توسعه زیرساخت‌های مورد نیاز خدمات‌رسانی به جامعه ایثارگران از جمله ساخت بیمارستان، آسایشگاه و توسعه زیرساخت‌های سیاحتی باید در برنامه‌ریزی مورد توجه قرار گیرد.
وی با اشاره به نیاز مبرم مسکن ویژه ایثارگران گفت: برنامه‌ریزی و پیشبرد امور در این حوزه ضروری است. سازمان اموال و املاک کوثر باید با برنامه‌ریزی و بررسی ویژه در مورد تعیین و تکلیف املاک تصرفی بنیاد شهید و امور ایثارگران و به سرانجام رساندن آن اقدام کند.
معاون رئیس جمهور در پایان بر اقدامات عملی هرچه بیشتر و تسریع در اجرای مصوبات و تکالیف محوله به منظور مرتفع کردن نیازهای جامعه ایثارگری تأکید کرد.
 حجت الاسلام و المسلمین یوسفعلی شکری نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این نشست به بیان نکات کلیدی و توصیه‌های لازم در جهت پیشبرد هرچه بهتر امور و خدمات‌رسانی به جامعه ایثارگری پرداخت و احقاق حقوق و توجه به کسب روزی حلال را به عنوان امری مهم و اثرگذار به عنوان خط‌مشی امور جاری سازمان اعلام کرد.
محسن فرج الهی مدیرعامل مجمع عمومی سازمان اموال و املاک کوثر نیز در این نشست گزارشی از اقدامات این سازمان ارائه داد و گفت: موضوع تمرکز اسناد به عنوان یکی از مأموریت‌های جدید و شاخص‌ترین فعالیت‌های صورت پذیرفته در سال گذشته بوده است.
وی با اشاره به راه‌اندازی سامانه جامع فدک، گفت: در حال حاضر امکان استخراج آمار دقیق و به تفکیک جزئیات از تمام اسناد و املاک تحت مالکیت بنیاد شهید و امور ایثارگران به جهت تصمیم‌گیری‌های آتی فراهم شده است.
در این نشست گزارش شرکت مفید راهبر به عنوان حسابرسی قانونی قرائت شد و بندهای آن مورد بحث و بررسی قرار گرفت. این گزارش در خصوص صورت‌های مالی سازمان اموال و املاک کوثر مبین شرایط مطلوب این سازمان بود.

منبع: tasnimnews خبرگزاری تسنیم
اینستاگرام
بنیاد اقتصادی کوثر و بنیاد شهید غاصب هستند به نام حمایت از خانواده ایثار گر اموال مردم را غصب می کند
سلام بازنشسته ای که بدلیل دو دانشجو آزاد درسال ۸۰ و دو پسر دوقلوی ۲۳ ساله بیکار بدلیل سالم زیستن ومستاجری ، بعداز چهل سال زحمت کارگاهی در سدسازی کشور کارم به جدایی کشیده چون سرپناه اجاره ای ۱۶ میلیون پرداخته و با ترکش و ۵۰۷ روز جبهه مستاجرم
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi