شناسه خبر : 91571
یکشنبه 26 تير 1401 , 12:37
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نشست صمیمی خانواده شهدای مدافع سلامت خراسان رضوی

خانواده شهدای مدافع سلامت استان خراسان رضوی در یک نشست صمیمی که مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی و دانشگاه علوم پزشکی حضور داشتند، اهم مشکلات خود را مطرح کردند.
 
برگزاری نشست صمیمی خانواده شهدای مدافع سلامت خراسان رضوی/ تایید 21 پرونده شهدای سلامت
جانشین سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی در این دیدار با ابراز خرسندی از نگاه ویژه دانشگاه علوم پزشکی مشهد به امور خانواده شهدا و برگزاری چنین جلساتی گفت: شهدای مدافع سلامت در تمام ایام مقابله با کرونا ویروس، با رشادت و شجاعت‌هایی که از خود نشان دادند، همچون شهدای انقلاب، جنگ تحمیلی، مدافعین امنیت و مدافعین حرم، در تاریخ پر برکت نظام جمهوری اسلامی ایران ماندگار شدند.
جعفر حنایی افزود: شیوع ویروس کرونا برای جامعه پزشکی و پرستاری آزمون سختی بود و اینکه در این شرایط کسی به میدان بیاید و جان، مال، وقت و علم خود را معطوف سلامتی دیگران نماید اقدامی قهرمانانه است و امتحانی بود که کادر درمان از آن با سربلندی بیرون آمدند.
وی افزود: تاکنون 21 پرونده شهدای سلامت با همکاری بین علوم پزشکی و بنیاد شهید و امور ایثارگران تایید شده است، و امیدواریم با رفع نواقص، سایر پرونده‌های ایثارگری نیز تایید و تکمیل شود.
حنایی با بیان اینکه بنیاد خدمات درمانی، آموزشی، فرهنگی، معیشتی، ... به افراد تحت پوشش ارائه می‌دهد، تاکید کرد: ارائه خدمات به خانواده شهدای سلامت همانند سایر خانواده شهیدان است، که این عزیزان باید مدارک اعضای خانواده خود را تقدیم بنیاد کنند.
مشاور رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد در امور ایثارگران افزود: به دنبال این هستیم که رفع مشکلات ایثارگران در کوتاه ترین زمان ممکن انجام شود.
سید روح الله هاشمی نژاد با ارائه گزارشی از فعالیت‌ها در حوزه ایثار و شهادت افزود: با تشکیل کارگروه استانی در خراسان رضوی، از 33 پرونده ارسالی به کمیته ملی تاکنون پرونده 21 نفر از جانباختگان بعنوان شهید خدمت تائید شده است و در تلاش هستیم نام این شهدا در جامعه زنده بماند.
در این نشست صمیمی خانواده شهدای سلامت ضمن بیان مشکلات، سوالات خود را مطرح کردند که مسئولان حاظر در جلسه، ضمن پاسخ به سوالات این عزیزان، راهنمایی‌های لازم در مورد موضوعات مختلف را ارائه کردند.
همچنین شماره تلفن 1616 سامانه پاسخگویی مرکز ارتباطات و مراجعات بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی است که در ساعت اداری اداری، به سئوالات جامعه ایثارگری پاسخ می‌دهد.
گفتنی است؛ سند هویت انقلابی مردم خراسان رضوی، پرونده 17 هزار و 335 شهید، 50 هزار و 991 جانباز و سه هزار و 395 آزاده است که به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عزت بخشیدند.
منبع: مشرق نیوز
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi