شناسه خبر : 91807
چهارشنبه 05 مرداد 1401 , 10:14
اشتراک گذاری در :
عکس روز

«دوره در‌های بسته» میزبان آزادگان دفاع مقدس

سیصد و سی و هفتمین برنامه شب خاطره با روایت آزادگان دفاع مقدس پنجشنبه ۶ مرداد در تالار سوره حوزه هنری برگزار می‌شود.

 

«دوره در‌های بسته» میزبان آزادگان دفاع مقدس برنامه شب خاطره حوزه هنری که طبق سنت دیرینه خود پنج‌شنبه اول هر ماه برگزار می‌شود، پنجشنبه ششم مرداد در ۳۳۷ اُمین شماره خود میزبان آزادگان دفاع مقدس و خانواده‌هایشان می‌شود.

سعید اوحدی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی یکی از راویان این قسمت از شب خاطره حوزه هنری است. همچنین ابراهیم خدابنده مدیر عامل انجمن نجات و از اعضای جدا شده از فرقه مجاهدین خلق نیز در این برنامه خاطره‌گویی خواهد کرد. میرشمسی و ناصر قره‌باغی هم از دیگر راویانی هستند که در ۳۳۷ اُمین برنامه شب خاطره حوزه هنری به بیان خاطره‌های خود می‌پردازند.

سیصد و سی و هفتمین برنامه شب خاطره حوزه هنری روز پنجشنبه ۶ مرداد در تالار سوره حوزه هنری به همراه اکران فیلم سینمایی موقعیت مهدی برگزار می‌شود و ورود برای عموم علاقه‌مندان به این برنامه آزاد است.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi