شناسه خبر : 92017
چهارشنبه 12 مرداد 1401 , 09:40
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بنا: افتخار می‌کنم با شهید هادی هم‌باشگاهی و رفیق بودم

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در مراسم رونمایی از سردیس شهید کشتی‌گیر پهلوان ابراهیم هادی گفت: افتخار این را داشتم که مدت کوتاهی در کنار شهید هادی بودم و خیلی خوشحالم که یک سردیسی از او در خانه کشتی باشد.

«محمد بنا» سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در حاشیه مراسم رونمایی از سردیس شهید «ابراهیم هادی» در خانه کشتی اظهار داشت: پهلوانان واقعای شهدا هستند و خود شهید ابراهیم هادی نیز یکی از کشتی گیران خوب و هم دوره و هم باشگاهی خودم بود. افتخار این را داشتم که مدت کوتاهی در کنار او به عنوان رقفیق بودم و خیلی خوشحالم که حالا یک سردیسی از او در اینجا است. البته قبل از این به همت دبیر رئیس فدراسیون خانه شماره یک کشتی به نام او گذاشته شد. با دیدن این تندیس می‌توانیم یاد او را گرامی بداریم.

بنا: افتخار می‌کنم که شهید هادی هم باشگاهی و رفیقم بود

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در مورد اینکه چطور شد به ابراهیم هادی پهلوان گفتند، گفت: البته او از لحاظ کشتی خوب بود و استعداد این را داشت که بهتر شود، اما به هرحال با شروع انقلاب فکر و عقیده او به سمت پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای رفت و با شروع جنگ نیز از داوطلبین اول بود و آنجا دیگر اوج کارش بود. مصطفی صدرزاده هم اگر شد شهید صدرزاده با کتابی که از ابراهیم خواند، این اتفاق افتاد و مثل خیلی از جوان‌های دیگر او را الگو قرار داد.

بنا: افتخار می‌کنم که شهید هادی هم باشگاهی و رفیقم بود

 

«بنا» در مورد اینکه نصب این سردیس چه انگیزه‌ای در میان کشتی گیران ایجاد خواهد کرد، اظهار داشت: حاج قاسم نیز باستانی کار بوده است و خیلی از این شهدای گرانقدر روزی پایشان را روی تشک کشتی گذاشتند و ما افتخار می‌کنیم که کشتی گیر بودند و در کنار آن با حضور در جبهه‌ها پهلوانی واقعی را معنی کردند. خود به خود وقتی جوانی وارد سالن می‌شود، اگر هم این‌ها را نشناسد، پرس و جو می‌کند تا پهلوانی واقعی را یاد بگیرد. همه می‌توانند راه ابراهیم هادی را در پیش بگیرند، نه تنها کشتی گیران. ابراهیم وقتی زنده بود هم منش پهلوانی داشت و دستگیر بود.

به گزارش دفاع‌پرس، مراسم رونمایی از سردیس پهلوان کشتی‌گیر شهید ابراهیم هادی صبح امروز (سه‌شنبه) در محل اردوی تیم‌های ملی کشتی که در خانه کشتی و محل تمرینات تیم‌های ملی به نام این شهید نامگذاری شده است، برگزار شد.

بنا: افتخار می‌کنم که شهید هادی هم باشگاهی و رفیقم بود

 

در این مراسم، خانواده معظم این شهید گرانقدر از جمله خواهر شهید، «محمد بنا» و «پژمان درستکار» سرمربیان تیم‌های ملی کشتی فرنگی و آزاد، «علی محمدی» مدیر فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی، «بهروز حضرتی‌پور» مربی تیم ملی کشتی فرنگی، «محمدعلی گرایی» دارنده مدال برنز جهان، «امیرحسین زارع» دارنده مدال برنز المپیک و برنز جهان، «محمدحسین محمدیان» دارنده مدال برنز جهان، «مجتبی گلیج» دارنده مدال برنز جهان، جمعی از قهرمانان و اعضای تیم‌های ملی کشتی و شهریان نایب رئیس بانوان فدراسیون حضور داشتند.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi