شناسه خبر : 92328
یکشنبه 23 مرداد 1401 , 12:32
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اول خودش می‌رفت بعد می‌گفت بیایید

به یاد دارم در عملیات مرصاد، در درگیری با منافقین و عملیات‌های دیگر، ایشان یکی از شجاع‌ترین فرماندهان بود که همواره برای بچه‌های رزمنده و بسیجیان الگو بود. شهید همدانی همیشه در خط مقدم مبارزه و درگیری حضور داشت، هیچ‌گاه به بسیجی‌ها نمی‌گفت بروید جلو، اول خودش می‌رفت بعد می‌گفت بیایید.
سردار شهید همدانی در دستگیری از نیازمندان، انجام کارهای فرهنگی در داخل شهر و کارهای خدماتی و معیشتی زبانزد بود. تمام وجود او وقف کمک به نیازمندان و محرومین بود و تعداد زیادی موسسات خیریه عام‌المنفعه را سرپرستی و هدایت می‌کرد. ایشان همچنین در تقویت هیئت رزمندگان در استان‌ها به ویژه استان تهران و استان همدان نقش موثری داشت.
سردار همدانی یک سرباز رزمنده فرهنگی، عقیدتی، بابصیرت، نظامی و در حقیقت رزمنده‌ای همه‌جانبه بود و به عنوان پاسدار انقلاب در همه صحنه‌هایی که نیاز بود به تکلیف و وظیفه خود عمل می‌کرد.
بخشی از گفت‌وگوی سردار محمدحسین سپهر با کیهان 
منتشر شده در یکشنبه 26 مهر سال 1394
 
منبع: کیهان
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi