شناسه خبر : 92516
یکشنبه 30 مرداد 1401 , 10:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار فرمانده انتظامی سیستان با خانواده شهدا در «زابل»

سردار «طاهری» به همراه جمعی از مسئولان انتظامی سیستان و بلوچستان با خانواده شهیدان «شهرکی میرانی»، «خواجه داد» و «اقادر راد» در شهرستان زابل دیدار کردند.

 

دیدار فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با خانواده شهدا در «زابل»از زاهدان، سردار «طاهری»  فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان به همراه جمعی از مسئولان انتظامی سیستان و بلوچستان با خانواده شهیدان «مهدی شهرکی میرانی»، «رسول خواجه داد» و «احمد علی قادر راد» در شهرستان زابل دیدار کردند.

سردار «احمدطاهری» فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در دیدار با خانواده شهدا اظهارداشت: شهدا مایه افتخار، عزت و قوت قلب کارکنان پلیس هستند. حرکت در مسیر شهدا و ادامه راه آنان در جامعه مهمترین تکلیف و یک آرمان حقیقی برای ما است. 

وی دیدار با خانواده شهدا را توفیقی الهی برشمرد و گفت: دیدار با خانواده های معظم شهدا ضمن افزایش روحیه، باعث ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه می شود. 

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان حفظ اقتدار و امنیت جامعه ایمانی را از راه های عمل به وصیت شهدا دانست و تصریح کرد: شهدا با ایثار و فداکاری های مثال زدنی خود در راه اعتلای امنیت کشور کوشیدند تا پرچم امنیت در کشور پر افتخار ایران اسلامی همیشه در اهتزاز بماند. 

وی در پایان خاطرنشان کرد: شهدا از جایگاه و منزلت بالایی در نزد ملت ایران برخوردار هستند و پلیس پاسدار خون شهدا است وتلاش می کند با خدمت صادقانه خود در راه ایجاد امنیت، بتواند گوشه ای از جانفشانی فرزندان این آب وخاک را پاسخگو باشد.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi