شناسه خبر : 93113
سه شنبه 22 شهريور 1401 , 15:08
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تجلیل از پنج بانوی جانباز شاهرودی در هفته دفاع مقدس

فرماندار ویژه شاهرود از تجلیل از بانوان ایثارگر شامل همسر شهدا، همسر جانبازان ۷۰ درصد، همسر جانباز و آزاده، همسر و مادر شهید مدافع حرم، همسر شهید مدافع سلامت و همچنین تجلیل از پنج بانوی جانباز شاهرودی در هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.

تجلیل از پنج بانوی جانباز شاهرودی در هفته دفاع مقدس

ابوطالب جلالی، فرماندار شاهرود، امروز ، ۲۲ شهریور، در نشست برنامه‌ریزی هفته دفاع مقدس این شهرستان با اشاره به اینکه مسئولان شهرستان باید در همه آیین‌های ملی و مذهبی از جمله نماز جمعه حضور مستمر داشته باشند تا مردم حضور آنها را در کنار خود حس کنند گفت: تعامل بین دستگاه‌های اجرایی در برنامه‌ریزی و اجرای آیین‌های ملی و مذهبی ضروری است.

وی ادامه داد: در راستای اهداف نظام حضور مسئولان در جاهایی که تحت عنوان نهضت خدمت‌رسانی و گره‌گشایی از مشکلات مردم است، باید ملموس باشد.

معاون استاندار با بیان اینکه شرایط کشور به واسطه ارج نهادن و مهم دانستن رویدادهای معنوی و ملی بسیار امن است به چهل و دومین سالگرد هفته دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: رژه خودرویی و نیروهای مسلح پیاده در روز ۳۱ شهریورماه ساعت ۹ صبح در شاهرود برگزار می‌شود.

فرماندار ویژه شاهرود تبلیغات محیطی و مجازی به منظور گرامیداشت هفته دفاع مقدس را ضروری دانست و افزود: تجلیل از بانوان ایثارگر شامل همسر شهدا، همسر جانبازان ۷۰ درصد، همسر جانباز و آزاده، همسر و مادر شهید مدافع حرم، همسر شهید مدافع سلامت و همچنین تجلیل از پنج بانوی جانباز شاهرودی در هفته دفاع مقدس انجام می‌شود.

جلالی با تأکید بر اینکه غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا در عصر پنجشنبه ۳۱ شهریورماه ساعت ۱۶ با حضور مسئولان، نیروهای مسلح، خانواده‌های معظم شهدا و مردم شهید پرور شاهرود انجام می‌شود اظهار کرد: ۵۲۰ برنامه فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در هفته دفاع مقدس اجرا می‌شود.

محمد خوشقدم ، فرمانده سپاه ناحیه شاهرود نیز از برگزاری اولین همایش رزمندگان زن در این شهرستان خبر داد و گفت: ۱۱ رزمنده و همچنین ۷۰ جهادگر زن در پشتیبانی جبهه‌ها در طول هشت سال دفاع مقدس از این شهرستان فعال بودند.

به گفته وی؛ ۱۸ کارگروه به منظور اجرای برنامه‌های هفته دفاع مقدس ایجاد شد که این کارگروه‌ها شامل دانشگاهیان، نیروهای مسلح، شهرداری‌ها، بانک‌ها، اصناف و بازار، کارگری، پزشکی، فضای مجازی و رسانه، ورزشکاران، فرهنگیان، جهاد سازندگی، حوزه‌های علمیه، فرهنگی و تبلیغات، ایثارگران و پیشکسوتان، جوانان و تشکل‌های مردمی، دستگاه‌های وابسته به قوه قضاییه و ۲ گروه مدیران است.

خوشقدم از حضور کاروان‌های نمادین و راویان دفاع مقدس در مدارس خبر داد و افزود: در طول هفته دفاع مقدس ۱۰ یادواره شهدا در نقاط مختلف شهرستان برگزار می‌شود.

به گفته وی؛ در شهرستان شاهرود ۱۹۰ پایگاه بسیج و ۱۲ حوزه محلات فعالیت دارند. مردم شهیدپرور شاهرود بیش از یکهزار و ۱۰۰ شهید به نظام اسلامی تقدیم کرده‌اند.

 

منبع: ایکنا
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi