شناسه خبر : 94113
دوشنبه 25 مهر 1401 , 08:57
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دومین نشست معاون توسعه مدیریت بنیاد با کارکنان برگزار شد

دومین نشست پرسش و پاسخ کارکنان ستاد مرکزی بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی بنیاد روز یکشنبه ۲۴ مهرماه در نمازخانه ساختمان مرکزی ستاد بنیاد برگزار شد.
 
دومین نشست معاون توسعه مدیریت بنیاد با کارکنان برگزار شد

 طاهر موهبتی در این نشست که به همت اداره کل توسعه منابع انسانی بنیاد برگزار شد، ضمن استقبال از برگزاری این نشست و شنیدن نظرات و پیشنهادات کارکنان بنیاد گفت: به هر میزانی که این جلسات بیشتر و ارتباط ما با کارکنان پایدارتر باشد، همدلی، لطافت و مهربانی نیز بیشتر می‌شود، موضوعی که امروز و در فضای کنونی کشورمان به آن نیاز داریم.
معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی بنیاد ادامه داد: مشکلات کارکنان بنیاد در این نشست ها بررسی می‌شود تا با رسیدگی به آنها زمینه ارتقای خدمات رسانی به ایثارگران فراهم شود.
وی تأکید کرد: امروز بیان نقد بسیار مؤثر و در تصمیم‌گیری‌ها دخیل است و در این راستا دومین نشست پرسش و پاسخ با کارکنان بنیاد برگزارشده است.
در ادامه این نشست، کارکنان ستادی بنیاد به بیان مشکلات خود در زمینه‌هایی همچون اشتغال، تبدیل وضعیت، امکانات رفاهی کارمندان، شرکت تعاونی مصرف کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران، مسکن، تسهیلات بازنشستگان، موضوع آموزش و سامانه شمسا پرداختند.

منبع: isaar.ir
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi