شناسه خبر : 94911
شنبه 14 آبان 1401 , 15:43
اشتراک گذاری در :
عکس روز

یادواره ۱۲ شهید دبیرستان دکتر شهید چمران بیرجند برگزار شد

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان: ما با برگزاری این یادواره ها ثابت می کنیم که نسل سوم و چهارم انقلاب اسلامی نسل قدرشناسی هستند وبرگزاری یادواره های شهدا نقش مهمی در مقابله با حربه های شوم دشمنان دارد.

 

یادواره 12 شهید دبیرستان دکتر شهید چمران بیرجند برگزار شد

یادواره 12 شهید دبیرستان دکتر شهید چمران بیرجند با حضور مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، مدیر کل آموزش و پرورش استان، امام جمعه موقت بیرجند، معاون فرهنگی و آموزشی، خانواده شهدا و ایثارگران و معلمین برگزار شد.
نوفرستی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی ضمن گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی و روز استکبار ستیزی گفت: امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون خون پاک شهیدان است.
وی با تاکید بر اینکه، اگر بخشی از زمان خود را در طول روز به مطالعه وصیت نامه شهدا اختصاص دهیم متوجه خواسته ها و انتظارات شهدا از خود می شویم چرا که وصیت نامه ی شهدا چراغ راه ما در اداره امور زندگی فردی و اجتماعی است.
نوفرستی افزود: ما با برگزاری این یادواره ها ثابت می کنیم که نسل سوم و چهارم انقلاب اسلامی نسل قدرشناسی هستند وبرگزاری یادواره های شهدا نقش مهمی در مقابله با حربه های شوم دشمنان دارد.
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران حرکت در مسیر شهدا و ترویج فرهنگ شهادت در بین جامعه لازمه ی نهادینه شدن بیانیه گام دوم انقلاب دانست و افزود: فرد انقلابی کسی است که با بصیرت از ارزش‌های انقلاب و اسلام در هر شرایطی صیانت کرده و غبار فتنه، آشوب، تهدید، تطمیع و توطئعه های دشمنان نتوانند او را تغییر دهند.
در ادامه این مراسم موسوی مدیر کل آموزش و پرورش استان با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس دانش آموزان نقش به سزایی ایفا کردند، گفت: شما دانش آموزان باید با الگوگیری از شهدای دانش اموز آینده‌ای روشن را برای کشور رقم بزنید.
وی افزود: وصیت نامه شهدا را یک کتاب زندگی دانست و افزود: همه مردم و به ویژه دانش آموزان باید این وصیت نامه‌ها را مطالعه کنند تا به بیراهه نروند.


 

 

 

منبع: ایثار
اینستاگرام
سلام من بعد از شکسته شدن حسر ابادن وارد ابادن شدیم ودر اروندرود که ان محله به نام منظریه بود مستقر شدیم که من از ناحیه بازوی راست مجروح شدم با اسابت ترکش ودر بیمارستان امام خمینی بستری شدم به من ۵درصد جانبازی دادن حدود ۵ سال هم در بسیج خدمت کردم و قبل از اینها در جنگهای نامنظم شهید چمران در پادگان لاهوتی میدان حر دروه دیدم وبه جبهه عزام شدم اهواز واز اهواز به خورمشهرو وووو پرونده من میگن سیل برده گم شده تمام این صحبت ما برای این کشور برای وطن دفاع از ناموس دفاع از خاک سینه خیز رفتیم امسال من و خیلی از رزمندگان ایثار گران ازادگان عزیز بیکار بی پول مستعجر بی خانمان بدخت بی چاره به داد ما برسید لاعقل از مستعجری خلاس بشیم نام بزرگ ایران را با خود یدک میکشیم ولی دریغ از یک وجب زمین یا خانه یا یک واحد ۵۰ متری اپارتمان باشد به قیامت سران مملکت حالا ماهارو. با خودتان مقایسه کنید جوانیمون سوخت شرمنده زن بچه برای بچیم که وقت ازدوج کردنشه نتونم براش کاری کنم چه پدری مردن بهتر از موندنه بزرگان مملکت سران مملکت سران مملکت سران مملکت بشنوید کاری بکنید که خدا هم رازی باشه درود به شرف تمامی رزمندگان مجروهین ازادگان ایثارگران ودر پایان شهدای عزیزمان که بر گردن تک تک مان حق دارند روحشان شاد
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi