شناسه خبر : 95033
سه شنبه 17 آبان 1401 , 08:42
اشتراک گذاری در :
عکس روز

یادواره شهدای زن شهرستان بهار برگزار شد

یادواره شهدای زن شهرستان بهار استان همدان همزمان با سالروز وفات حضرت معصومه (س) با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و خانواده‌های معظم شهدا با مشارکت بنیاد شهرستان در فرهنگسرای آیت الله بهاری شهر بهار برگزار شد.
 
یادواره شهدای زن شهرستان بهار برگزار شد
 یادواره شهدای زن شهرستان بهار همزمان با سالروز وفات حضرت معصومه (س) به همت کمیته مردمی یادواره شهدای زن و مشارکت بنیاد شهرستان بهار و کنگره ۸۰۰۰ شهید استان همدان با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و خانواده‌های معظم شهدا در فرهنگسرای آیت‌الله بهاری شهر بهار برگزار شد.
در این مراسم روح‌الله نباتی فرماندار بهار گفت: نقش زنان در پیروزی انقلاب اسلامی ایران و هشت سال دفاع مقدس، نقش حساب شده، دقیق و بسیار اثرگذار بود.
وی با تاکید بر نقش زنان در رسیدن به هدف جمهوری اسلامی گفت: ما همیشه به زنان افتخار کرده‌ایم و باید راه شهدا و شهیده‌های اسلام تداوم یابد.
فرماندار شهرستان بهار گفت: دشمن به‌خوبی متوجه‌ نقش فوق‌العاده و اثرگذار زنان در ایران شده است و به‌ همین دلیل امروز درصدد این است که نقطه قوت ما را  به نقطه ضعف تبدیل کند.
وی ادامه داد: جایگاه و شخصیتی که انقلاب اسلامی و اسلام به زن عطا کرده چیزی است که در غرب و بیشتر کشورها وجود ندارد و دشمن قصد دارد با شعار «زن، زندگی، آزادی» این جایگاه و شخصیت را به اسم خود مصادره‌ کند.
نباتی خاطرنشان کرد: نباید اجازه دهیم چیزی که به‌ عنوان نقطه قوت ما است به‌ عنوان نقطه‌ ضعف تلقی شود و آن را مصادره کنند چنانچه پیش از اینها هم دشمن با کودتاهای مختلف می‌خواست در امورات کشور دخالت کند که این آرزو را به گور خواهد بود و مثل همیشه شکست خواهد خورد.
در ادامه یکی از آزادگان دفاع مقدس سرهنگ سیدرضا موسوی به روایتگری صحنه‌های فداکاری شهدا و استقامت رزمندگان در اردوگاههای بعثی پرداخت و سپس از تعدادی از خانواده‌های معظم شهدا و همسران و مادران شهید تجلیل شد.

 

منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi