شناسه خبر : 95727
یکشنبه 06 آذر 1401 , 11:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بی‌خیال شهادت، شاسی بلند ما را کِی می‌دهید؟

بی‌خیال شهادت، شاسی بلند ما را کِی می‌دهید؟

شهید مدافع‌حرم مهدی موحدنیا بار اولی که به سوریه اعزام می‌شود، از آنجا تماس می‌گیرد و خبر شهادتش را به صورت فردی ناشناس به همسرش می‌دهد، اما همسرش پشت تلفن جوابی به او می‌دهد که حسابی او مأیوس می‌شود!

بی‌خیال شهادت، شاسی بلند ما را کِی می‌دهید؟

 همسر شهید مدافع‌حرم مهدی موحدنیا درباره ایامی که همسرش در سوریه بود، این گونه روایت می‌کند: مهدی خیلی شوخ بود. دفعه اول که رفته بود، من خانه‌ مادرشوهرم بودم که تماس گرفت. شماره‌اش معلوم بود، اما من توجه نکردم. تلفن را برداشتم، دیدم آقایی سلام‌ و علیک کرد و گفت: شما خانم موحدنیا هستید؟ گفتم: بله!

مِن‌مِن‌کُنان گفت: همسرتان.... با حال بدی گفتم: آقا همسرم چی؟!

گفت: همسرتان به درجه رفیع شهادت رسیدند. من بغض کردم. یک‌ لحظه خواهرشوهرم فهمید و به من اشاره کرد که این شماره‌ مهدی است و اذیتت می‌کند. منم خنده‌ام گرفت، اما خودم را کنترل کردم.

با لحن شوخی ـ جدی گفتم: آقا ولش کن! این شاسی‌بلند را کِی به ما می‌دهید؟

با این جمله، مهدی فهمید دستش برایم رو شده و زد زیر خنده و گفت: تو چقدر نامردی! منو به شاسی‌ بلند فروختی؟

گفتم: تا تو باشی مرا اذیت نکنی!  

درباره این شهید بیش‌تر بدانید

شهید مدافع حرم، مهدی موحدنیا، ششمین شهید مدافع حرم سبزوار است که در ۱۸فروردین ماه سال ۱۳۶۶ در این شهر به دنیا آمد. او در غروب ۲۷ آبان‌ماه سال ۱۳۹۶ همزمان با شب شهادت امام رضا (ع) در بوکمال سوریه به شهادت رسید. از این شهید مدافع حرم یک فرزند پسر به نام ابوالفضل به یادگار مانده است.

منبع: خبرگزاری فارس
اینستاگرام
روح همه شهدای عزیز شاد
خدارحمتش کند جوان بودوهزارآرزوداشت .
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi